Oldalak

2011. június 7., kedd

Ịđέګэṯeҝ ♥♥♥


Valami halk nesz… valami csendes roppanás. Csak a szívem hullt darabokra... Semmi más...

"Mikor szemedbe nézek 
Lelked mélyére tekintek,

Mikor szemedbe nézek 
Mosolyra fakaszt gyönyörű két szemed,
Mikor a szemedbe nézek
Remeg két kezem,
Mikor a szemedbe nézek
Láng lobban szívemben,
Mikor a szemedbe nézek
elfelejtem bús életem,
Mikor a szemedbe nézek
Mindent megtennék én érted,
Mikor a szemedbe nézek
Érzem,csak te vagy énnékem
Mikor a szemedbe nézek szívem,dobogni kezd.
Érzem,hogy nekem nem kell más,
Érzem,hogy csak te kellesz és senki de senki más
Érzem,hogy hátralévő életemben nem lesz más
Érzem,hogy szeretlek!
Érzem,hogy imádlak
Érzem,hogy hiányzol nagyon."


"Ne mondd, hogy szeretsz,
csak mosolyogj rám.
Ne mondd, hogy kívánsz,
csak ölelj át.
Ne mondd, hogy örökre,
csak pihenj meg.
Ne mondd, hogy maradsz,
csak légy őszinte.
Ne mondd, hogy mindent,
hisz csak perceket kérek,

s, én sem mondom szeretlek,
csak mosolyom simogat.
Én sem mondom kívánlak,
csak karjaimba zárlak.
Én sem mondom örökre,
csak veled pihenek.
Én sem mondom maradok,
csak őszinte vagyok.
Én sem mondom minden,

hisz csak perceket adhatok."





" Ha az álmomat meg akarom valósítani, fel kell ébrednem..~


" Ez lehetetlen - mondta a büszkeség. 
Ez kockázatos - mondta a tapasztalat. 
Ez értelmetlen - mondta az indok. 
Próbáld meg! - mondta a szív. "


Néha olyan jó lenne újból gyereknek lenni. 
Ha lehorzsolod a térded, az nem fáj annyira, mintha összetörik a szíved.



" Valamikor én is álmodoztam egy palotáról.
 Azt hiszem, mi lányok mind így vagyunk ezzel. 
Aztán beköltözünk egy nyolcszobás házba, amely szívünk minden vágyát kielégíti. 
Talán azért, mert ott él a királyfink. "


Képtelen voltam otthon maradni. 
Szobám kicsinynek tetszett ahhoz,
 hogy ekkora boldogság lakozzék benne;
 az egész természetre szükségem volt,
 hogy helye legyen túláradó örömömnek.





Az élethez három dolog szükséges: 
a Nap, a Hold, és Te.
 A Nap a szép napokra, a Hold a szép estékre, 
Te pedig mindörökre!


És ott van valami,Valami benned,Valami kettőnk között,Ami nem hagy nyugodni.

"Elég gáz ügy, totál belezúgtam,
 de kajakra, és ez olyan jó,
 attól függetlenül, hogy a srác nem rajong értem egyáltalán…"



,,Álmodozz, mintha örökké élnél ~ élj, mintha ma meghalnál."


,,Szerelemhez nem kell szépség, 
szerelemhez nem kell ész, 
szerelemhez nem kell semmi más,
 csak szerelem kell és kész."



"Az, hogy túlteszed magad rajta, 
nem jelenti azt, hogy elfelejted,
 nem jelenti azt,
 hogy hűtlen leszel az érzéseidhez, 
csak annyit jelent,
 hogy tűrhető szintre csökkented a fájdalmad,
 egy olyan szintre, ami nem tesz tönkre..!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése