Oldalak

2011. június 11., szombat

My life *.*

Amíg nem adod fel, nem tudnak legyőzni.


A kísértéstől csak egy módon lehet megszabadulni: ha engedünk neki.


Neked egy jó játék volt, ami nekem szerelem. 
Neked csak egy jó vicc volt, ami nekem érzelem.


Esküszöm, olyan vagy számomra mint valami drog; teljesen tőled függök, és azoktól a dolgoktól amit teszel.

Evolúciós késztetés, hogy törődünk azzal, aki fontos nekünk, és evolúciós késztetés az is, hogy leszarunk mindenki mást.


Kicsi még a szív, vigyázz, hogy épen nőjön fel.
 Nem mindegy, hogy hány sebet kap, s melyiktől vérzik el...


Nem lehetsz mindig hibás, nyisd ki a szád, üvöltsd, hogy kapja be a világ.




Te nem lettél a szó, én meg nem lettem toldalék


Az, hogy túlteszed magad rajta, nem jelenti azt, hogy elfelejted, nem jelenti azt, hogy hűtlen leszel az érzéseidhez, csak annyit jelent, hogy tűrhető szintre csökkented a fájdalmad, egy olyan szintre, ami nem tesz tönkre..!


"Emlékezz...Ne bánd meg azt, amit tettél, mert amikor megtetted, BOLDOG voltál."

"Fordítsd az arcod a Nap felé és minden árnyék mögéd kerül!"

"Ha egy nap úgy érzed, sírnod kell... Hívj engem.Nem ígérem, hogy meg foglak nevettetni... De sírhatok Veled.Ha egy nap el akarsz futni... Ne félj engem hívni.Nem ígérem, hogy megkérlek, állj meg... De futhatok Veled.Ha egy nap senkit sem akarsz hallani... Hívj engem.Ígérem, Veled leszek. És ígérem, nagyon csendben.De ha egy nap hívsz... És nincs válasz...Gyere gyorsan, látogass meg. Lehet, nekem van Rád szükségem."

Egy csomó olyan dolog van, amit eldobhatnánk, ha nem félnénk attól, hogy valaki felveszi őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése