Oldalak

2011. június 6., hétfő

Osztály kirándulás...♥♥♥ =)


Elmentünk 1 múzeumba ahova még be se mentünk....De engem már Vivi és Heni  1-1 üveg vízzel telibe lelocsolt.Mikor beléptünk a múzeumba úgy néztem ki mint aki beleesett a 
medencébe.=D
Már vagy 15 perce sétálunk abba a r*hat uncsi múzeumba mikor barátnőmmel Foxyval találunk egy kis pici szűk folyosót.Mi leszakadtunk a csoportból és bementünk a kis folyosóra és elkezdtünk rohangálni..:D:D♥Észre vettük,hogy Dóry is követ és így már hárman voltunk felfedező túrán♥így izgalmasabb volt  a múzeum...Ha nem félsz próbáld ki te is=)Miközben sétálgatunk folyton belebotlottam  1 csomó olyan fiúba akiről mindig ♥Ő♥ jutott eszembe...='( Hiányzott nagyon...:''(
Ez után következet a bazározás.hát nem volt valami sok dolog pedig a belvárosba sétálgatunk.Bementünk egy CBA-ba de lehet hogy nem mert nem emlékszek.=)
Pont bent voltak a tanárok és kedvesen közölték hogy nem lehet venni energia italt.
[még kirándulás előtt elmondták hogy,piát,cigit,drogot...stb nem lehet hozni...;)]
Mi (Foxy,Dóry,Nixi) megvártuk még kimennek a boltból és vetünk 1 fél literes Burn-t :D
Majd elmentünk 1 hamburgereshez és leültünk kajálni...ott ülünk úgy 10 perce És látjuk hogy  fut hozzánk Dominik.
Dom:-Sziasztok!Tudtátok hogy átkutatják a buszt???
Mi:-Neeem
Dom:-Pedig igaz gyertek keressük meg.
Mi:Jól van.
És elindultunk
Mentünk....aszt végül visszafordultunk mert menni kellet a tanárokhoz és jött a busz is.
Felmásztunk és megnéztük a csomagokat...De tuti nem kutattak át senkit.=D
Majd megérkeztünk a szállásra.[Nagyon Szar Volt xD]
Én egy szobában Nikcsel♥,Fannusommal=)♥,Dóryval,Foxyval, nixivel voltam.
Akinél volt pia[Nikcs,Fanni] Egyböl kipakolta a táskájábol.
Kb Délután 1 kor már mindenki Alkohoizált:D:D:D.Elsőnek én aszt mondtam hogy majd este kéne inni.Erre niki megkóstoltatta velem a mézes málnás páleszt...♥♥Ez után már én se hagytam abba.Nikcs meg Fannus úgy bebasztak hogy nem emlékeznek semmire.Én is ittam mint ha víz lenne főleg a mézes málnást,és a vodkát....:Dde rajtam nem látszott♥♥.Nikcs úgy bebaszott hogy  tanárok előtt orditotta nekem,hogy Ninaaaaa!!!!!Hova dugtad a pálinkám??? Sajnos gyenge pillanatomban voltam ezért vissza kiabáltam hogy Megittam..XD 
Este fele  eldugtuk a megmaradt piát...De eltűnt...Máig rejt éj hova lett:)
Hajnalig fent voltunk nikcsel és hülyültünk.
Bementem a szobánkba hajnali 2 kor és elordítottam magam hogy Ébresztőőőőő 8 óra kejjjetek XD mindenki felkelt xD majd közöltem velük hogy hajnali 2 aludjanak nyugattan...:DMajd kimentem és beordítottam hogy én nem zárom be az ajtót mert nem akarom őket felkelteni...Ezek után szidtak a csajok de nagyon...=D
Kimentem nikcshez  és egész hajnalba ordibáltuk hogy:
Miiiinden szép velem,Mindeeen jóóó velem,Szeretnéd 1x meg fog niiiiiii a kezem...DE NEM xD
Már aszt hittem elájulok olyan fáradt voltam ezért bementem aludni Nikcshez erre felkelt Fanni  és vele is hülyültem 1 picit majd lefeküdtem niki mellé.Egyszer csak hallom hogy korog a pocija...:=)5 perc múlva ismét...Erre mondom ohhhhh de éééédes xD :majd elalutam anyit tudok hogy Fannusom is odabújt hozzánk és aludtunk ...^^
Reggel lépni nem tudtunk olyan hullák voltunk=D És még az nap hegyet másztunk,sétáltunk,Boboztunk♥♥♥♥♥♥,Libegőztünk(mjd beszartam ugy féltem XD)stb...
Hazaértem lefeküdtem aludni és másnap délután 3 kor felkeltem...:D Jó volt így visszanézve...:D



♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése