Oldalak

2011. június 19., vasárnap

Közös titok Part 2

Első rész

Szereplök: Vivi hiányzik mert kórházba ment.

Másnap kimentünk a fancsikára.És jöttek a fiuk is. Elkezdtek fürödni majd locsolgatni engem meg patit.Végül mi is Belementünk 1 picit a vízbe.Olyan szép barna lettem^^.És persze megint  felesz vagy merszeztünk.Pattim olyan hülye volt hogy ÁÁÁÁÁÁÁÁÁá.Mikor Fiú1 lesmárolta elhúzta a fejét.Persze egész nap nekem nyávogott hogy most mit is tett???!!!!!Persze ez nem baj mert szeretem és jobban rosszban mellette leszek*-*.Pattim sziwe ekkor picit darabokra hullot:( Ekkor jöttem én és A PILLANAT RAGASZTÓM.Mindent bevetettem hogy összerakjam a picim szívét.
Mint midig én se maradhattam ki...Feladat:Kapd le Fiu2őt.Erre én tiltakoztam!vagy valami olyasmi.
Mondtam:-Én megcsinálom nagyon sziwesen nem ezzel van a baj.Csak hát én nem tudom hogy kell. Ezen ment a veszekedés 10 percig.Majd Fiu3 mondta hogy akkor kapjon le fiu2.Erre ő mondta hogy most nem mert ezt most nekem kell.Erre ránéztem és odasúgtam neki hogy Segíts!!!Ere mosolygott és bólintott.Majd megszólaltam:-Nah jó gyere ne itt mindenki előtt. E közben Fiu3 nézte a tavat. Félrementünk Fiu2 vel,és tök váratlanul lekapott.Véleményt nem mondok.:)))De jó volt.xDMajd mikor éppen csináltuk hallom hogy Fiu3 megszólal tiszta idegesen hogy CSINÁLJÁTOK MÁR.Majd hallok egy  halk és meglepődött Jaaa-t.=)


Délután Pattival megbeszéltünk mindent.Több órán keresztül beszéltünk. Úgy ahogy megoldottuk a Kicsi sziwe problémáját.És le kell szögeznem!hogy Patti is elhiggye.De szerintem Fiu1 viszont szereti a kis drágámat:)
És pattim véleménye szerint Fiu2 vel többet érzünk egymás iránt.Ez a játék összehozott minket.Mert szerinte így az utolsó csóknál nagyon összemelegedtünk.
Hogy én mit érzek még nem tudom.Patti belém beszélte eszt a dolgot.:SDe mégis picit gy érzem lehet hogy igaza van és picit beleszeretem.... NEM TUDOM!
De hisz ez nem lehet mert én még ♥Őt♥ szeretem.Bár minden erőmmel azon vagyok hogy elfelejtsem hisz vége...=(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése