Oldalak

2011. június 29., szerda

Nikcs....

Hát igen elég bunkón fogalmazta meg amit a blogban irt rólam...És megértem hogy mérges volt meg minden.És jogosan haragszik.Csak hát azért ez nekem is szarul esett.Mert ő neki fogalma sincs mit érzek Patti.Rolika Jancsika és Vivi iránt.Nekem ők mindénél fontosabbak.És eszt nem úgy értem hogy Nikit nem szeretem mert dehogy nem.Imádom.És barátként szeretem,legjobb barátként.Nem mondom hogy ő a BEST de csak azért mert én sose nevezek meg  1 bizonyos személy a legjobbnak.Mert én őket ugyan úgy szeretem és nekem sose volt legjobb.Csak egyszer  ő volt Fanni...De ezt hagyjuk ez egy csúnya történet nem Happy End-del végződik.De ez van mind1.Láttam hogy irt nekem ez után egy úgynevezett bocsánat kérő  részt.És igen! Jól eset és köszönöm neki.Én is meg szeretném vele beszélni a történteket.Csak hát ez nem igazán megy...mivel itt van ez a fránya büntetés...Nekem is hiányzik valahányszor eszembe jutnak ez emlékek:)

  • Liba.....GÁÁÁÁ
  • TEHÉÉÉÉÉÉN te jó ég meg fog enniXD
  • Ha van olyan akkor elrablom*-*
  • Hajnali hajvasalás dumálások...
  • És még sorolhatnám...De nincs időm:'(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése