Oldalak

2011. június 18., szombat

Életem legszebb estéje

Fu a diákbál ....=)
Rövid leszek a végét írom csak. Utolsó tánc volt.Szilágyi felkért táncolni.Mondtam neki hogy megyek.Ebben a pillanatban hirtelen éreztem hogy valaki megfogja a kezem...♥.♥ Nézek  kezem után és mit látok kezemet ♥Ő♥ fogja és mosolyog.Mivel rabul estem a mosolyába így sikeresen elrabolt szilágyitól.Bemegyünk a táncparket közepére majd megszólal:-Tudom hogy erre vágytál egész bálon.És mosolygott.
Ere én elkezdtem dadogni hogy nem is igaz én már nem szeretem meg hogy én nem is akarok vele táncolni.Ezen csak mosolygott szerintem ő se hitte el amit mondtam.Majd táncolunk ő énekel nekem én meg mosolygok és éneklek vele....♥Erre elkezdet fotózgatni  igazgatóhelyettes. Ha nem volt 20 kép 1 se...Már untam xD ♥Ő♥ is odahajolt hozzám és belesúgta a fülebe hogy ez már neki is sok.Ekkor a Tanárnő elkezdi:-Ez az bújjatok össze olyan szépek vagytok együtt-.-"Ti vagytok a legjobbak.Mondom jól van...XD majd vége lett a bálnak még volt egy olyan rész hogy a 8. búcsúztatása. ezen elkezdtem sirni kimentem az udvarra.Aszem pont fannival voltam mikor ♥Ő♥ odajött hozzám.És elmosolyodott .Megkérdezte mért sírok.Erre mondtam neki sírva hogy-Azért mert hiányozni fogsz! meg mindenki minden 8.os.Erre elkezdi hogy Ne sirjak úgy is jövőre vissza jönnek.

2 megjegyzés: