Oldalak

2011. június 8., szerda

20011.júnis 07 kedd összefoglaló =)

Még be se mentem a suliba....Találkoztam dóryval. 
Egyből mondta  hogy Tegnap a 8.dik évfolyam tiszta másnaposan jött suliba.=)
(vasárnapig volt a kirándulásuk).Bemegyek a suliba találkoztam Fruzsival,Jutkával...és sok mindenkivel.Fruzsival elkezdtünk beszélgetni
beszélt nekem az osztálykirándulásukról.
Majd elment vicához 1 pillanatra.
E közben én beszélgettem Jutkával aki nem volt osztály kirándulni.
Egy 5 perc se telik el látom hogy jön ♥Ő♥,figyelem de közben beszélek Jucival^^ tovább.
Pont az úton álltunk ezért elment mellettem.
Ekkor elzsibbadt a lábam meg mindenem még ien sose volt...
.Úgy kapaszkodtam meg Jutkába.(4 nap után ekkor láttam először).
Teltek az órák stb....Uncsi volt le se írom.
MAJD ELJÖTT AZ ANGOLÓRA
Hát itt olyanok történtek hogy külön bejegyzést kapott...=)
Ez után táncunk volt....Pfffuj a táncunk sztem...=/
Próbáltunk tök "Sexy"kalapokat meg minden....és összevesztem vicával...De nem  is érdekel.Olyan kényes és nem veszi észre magát...de inkább eszt hagyjuk is...=/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése