Oldalak

2011. június 11., szombat

A Gála

Felléptünk a Művészeti gálán egy sztem szar táncal...A tánc 2dik része jó volt meg minden csak hát na...Több gyakorlással....Nah de mind 1.Mindent kezdjünk az elején:


Reggel  nem volt 1,2 óránk mert tánc volt.
3.órára meg  nem mentünk be Pattival mert nemvolt kedvünk.Persze év vége,meg lezártak minket úgy se kapunk semmit érte.
4.Órára bementünk mert ofővel volt.
5.órára megint nem mentünk be mert inkább székeket pakoltunk a tornaterembe.Volt ott 1 picifiu aki épp próbált a gálára.Ilyen vicces szöveget mondott  de haláli volt szakadtunk a röhögéstől :D.
Na egyenlőre ennyi volt a suliba.

Elmentem barátnőmhöz.Eszt inkább nem részletezem...XD


Majd vissza jöttünk a gálára.
Elkértem Pattitol a gatyát amit hozott nekem.Hát nem volt jó. 
Ekkor jött a baj mit vegyek fel?!!??
Mert én így nem táncolok az tuti!!
Végigkérdeztem mindenkit hogy van e gatyája.Senkinek sem volt..
Végül Sz.Anikónak volt és elfutottunk hozzájuk. Visszafele Én futottam egy gatyával a kezemben.
K.Anikónak szintén volt 1 gatya a kezében.És Sz.Anikó meg 1 hajvasalóval futott.....xD
Mi szerencsétlenek...Tuti hülyének néztek.
Nem sokára mi jövünk ezért elkezdtünk próbálni.Én nem próbáltam mert hajat vasaltamDe a próba végét láttam.Patim ép nyomta le a spárgát DE nem melegített be ezért jól meghúzta a lábát....Fellépésen végül nem ő spárgázott.


 Na nagyából ennyi a gála ezen része....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése