Oldalak

2011. június 7., kedd

Mert nekem ♥Ő♥ a mindenem...=/




Csak az legyen előtted, ami van: az pedig nem más, mint a közös jövő. Én komolyan gondoltam a szerelmet. Szeretném tudatosítani benned, hogy ez nem csak egy hirtelen jött ötlet, hanem egy megfontolt érett, határozott döntés. Én tudom, hogy csak Te lehetsz az a "Férfi", akivel leélem az életem. Remélem ez a néhány sor elegendő ahhoz, hogy a kételyeid eloszlassa. Nagyon nem akarom elemezni és írni, hogy miért és mennyire, ezeket inkább négyszemközt, mert a szemedbe akarom mondani.... igenis szeretlek! Soha el nem múló tiszta érzéssel...

Magamban minden nap vallok Neked szerelmet,Hangosan nem merek, mert nem értik az emberek.Te azt tudod jól, hogy csak érted élek,együtt mégsem lehetünk, félek.A sors nagyon kegyetlen hozzánk,Mi mégis egymást szeretjük titokban,Remélem egyszer enyém leszel végleg,
s akkor soha-soha el nem engedlek!!
Még csak facebookon se merek rád írni...Mert mi lesz ha....=/ De végül is igazam van!Én már sokat kezdeményeztem és szinte mindent megtettem.Most te jössz...




Én arra várok, hogy rámírj. 
Te arra vársz hogy rádírjak. 
A gép előtt ülünk és várunk, ahelyett, hogy beszélgetnénk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése