Oldalak

2011. június 23., csütörtök

Minden rosszban van valami jó..

Mint már írtam az egyik barátságomnak vége szakadt.Kifogunk békülni ez biztos.De már nagyon rég óta semmi sem olyan mint régen...=(I MISS YOU FANNUSOM=(

Mióta átjöttem a b-be és jól összevesztünk fannival 1 kézfogás miatt.Persze sok  időbe telt...majdnem egy évbe de kibékültünk.De semmi sem a régi.De mint ahogy irtam mindenek van jó oldala.Van egy lány akit nagyon megszerettem.És jóban rosszban egymás mellet vagyunk.Év elején egy picit eltávolodtunk egymástól ennek ez oka 1 lány volt.Róla nem írok semmit,nem pazarlom rá az időm^^.Viszont a 2.félévben nagyon jóba lettünk...Ez a lány patti♥♥Nagyon szeretem és napról napra percről percre egyre jobban jóba lettünk.

Mára már szinte mindenhova együtt megyünk.Minden héten találkozunk legalább 1x.És órák hosszat beszélünk msn-en.Nagyon szeretem.És szinte mindent elmondok neki.Bár őszintén még 1 picit félek egytől az egésztől.És tőle is...^^Néha olyan idióta tud lenni.Persze akkor én is és minden roszba belevisszük egymást..Meg még azt se tudtam feldolgozni hogy csak 3 hónapig tudja megtartani a titkokat.És eszt nekem még fel kell dolgoznom.De nem baj én így szeretem őt a saját maga kis világában.


A jó barát megígéri hogy ki hoz a sittről.De a legjobb barátod bent ül melletted:)



"Azért jó, ha az embernek vannak barátnői, mert amikor az ember nem tudja, mit csinál, van, aki 
tudja helyette.


"Kicsúszott alólad a talaj. Megértelek. De tudod mit? Én itt vagyok, hogy megtartsalak."




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése