Oldalak

2011. június 22., szerda

Még csak most vesztettem el de már most hiányzik...=/

Nagyon hiányzik...Sajnos csak 1 ember van aki el tudja velem felejtetni=( Őt nem szeretem...De ha vele vagyok minden olyan jó és boldog.Olyankor csak neki akarok megfelelni.Senki más nem érdekel...=(
De hát ez nem ilyen egyszerű.Hisz nem lehet ezzel a személlyel az életem hátralévő részében.
És sajnos ♥VELE♥-se=(...Bármit megtennék azért a percért mit vele eggyüt tölthetnék:'(



Azt hogy nekem fontos vagy többé már nem színlelem
Ha eszembe jutsz néha még szem nem marad szárazon
A múltunk emlékeit most már könnyeimmel áztatom
De várhatom, hogy átérezd, hisz fogalmad sincs róla még
Ha megint felhoznám a múltat tudom már nem volna szép
Feldolgoztam, nehéz volt, de segíts hogy ha hallasz!
Hogy ha figyelsz, és ott legbelül az emlékek közt tartasz
Segíts kérlek abban most, hogy el tudjalak feledni
Mert hiába is döntöttem el, tudjuk, hogy ez nem ennyi
A búcsú könnyű lenne, mégis megszakad a szívem
Az eszem hozzád oda húzna, de valami eltaszít benn
Tudom, hogy ez nem múlik el, és úgy írom meg ezt a sort
Hogy tiszta rólunk előttem a kép♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése