Oldalak

2011. június 20., hétfő

Utolsó nap.

Reggel patimal végigmentünk a sulin és környékén.Elmondtuk hol mi fog nekünk nagyon hiányozni.Hát kb mindenhol minden és mindenki*-*.Ekkor megérkezett ♥Ő♥ a suliba az édes kék pólójában.(muszáj volt megemlítenem mert imádom eszt a pólót XD)Odajött hozzánk és beszélgetünk :) Majd végül úgy csináltam hogy egész nap vele voltam.Elkezdet zenét hallgatni a telefonomon...Pont aszt a zenét hallgattam amire a bálon táncoltunk.És pont akkor kivette a fülalgatót a fülemből és ő is hallgatta.Mosolyogni kezdett majd énekelni XD miközben az évzáron ép játszották a szózatot.:P
Majd kimentünk a kapuhoz ibolyával meg zümzümmel^^.Odajött  ♥ő♥ is.Ibolya az üveget puszta véletlenségből pont ODA tartotta magának.XD Ezért ♥ő♥ beszólt neki hogy mi az zümi nem tesz alád semmit??-.-"
Erre ibolya egyből engem vett elő...És elkezdi úgy látom te se teszel nina alá semmit...Fu mondom...
Erre én hogy minek kellet most engem szopatni???Én nem mondtam semmit.
Erre ő ♥Ő♥:Átkarol és mondja:Ez az most minek kellet szegényt szopatni.
Ez az én dolgom és kaptam 1 puszit.O.o ÁÁÁÁHWWW ♥♥♥
Majd leültünk egy padra és elkezdtünk beszélgetni. Mellettem  ült patti és fogtam a kezét.Ekkor ♥ő♥megkérdi hogy voltál már meg baszva? Mondom nem erre ő de megleszel.Mondom biztos nem.Erre ő fogadjunk!Erre én na fogadjunk:D Erre ő egyszer így is úgy is megleszel...Mert én máshogy nem vállalok gyereket :P Erre én patinak úgy megszorítottam a kezét hogy azt hittem eltört....:$BOCSI SZIWEM♥
Ezek után  nap 90 % ban vele voltam és beszélgetünk.A Régi emlékekről,A tavalyi balról,A bizonyítványomról, Majd az övéről.És végül mentünk haza.A lámpáig együtt és elváltak útjaink...:'(
Nem megy nem tudom elfelejteni ez nem ilyen egyszerü...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése