Oldalak

2011. június 8., szerda

20011.júnis 07 kedd

Most komolyan mi  a f*szért kel engem kiszúrnia a tanárnak???-.-"


Ma angol óránk volt...-.-"Valami kompetencia dolgozatot irtunk volna.Csak hogy az EGÉSZ osztálynak nem volt tolla.xD Ez most nem vicc komolyan nem volt.Ezért elkezdtünk  tollat kérni mindenkiitől .Pejkó kiordibált Rozikának az ablakon hogy Nincs-e 1 tolla? Erre Pati hogy 2,Erre én hogy 3,Erre Vivi hogy 4.
Természetesen a tanár tiszta ideg lett.és kiküldött óráról.De nem akartunk kimenni mert féltünk hogy igazolatlan ézért maradtunk.Erre tanárnő megfogja pati táskáját és kidobja a teremből O.o [idegbeteg...].Ekkor szóltam neki én hogy tanárnőnek nincs 1 tolla?Erre ő nem nincs.Na ennek a vége az lett hogy én Patti,Pejkó mehettünk igazgatóhoz.Mi pattival vissza szóltunk hogy megyünk ezer  örömmel legalább beköpjük a tanárt hogy miket mondott ránk   [c*gyány,paraszt,k*rva 2x is,meg hogy mehetünk az út szélére hisz odavalók vagyunk...] Az igazgatóhoz végül nem mentünk be...meg baromkodtunk 1 kicsit. Nah de e szép történetem vége az lett hogy a tanár isrva kiment órárol és közölte soha többet ebben az évben nem lesz angolóránk...:D:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése