Oldalak

2011. június 19., vasárnap

Közös titok Part 1

Nos mivel személyazonosságot nem adhatok ki ezért íme a szereplők neve:

  • Fiú1   Fiu1 is szereti pattit de túl félős hogy eszt bevallja...:)
  • Fiú2
  • Fiú3 bele van zúgva vivbe :D
  • Vivi(K) Nem szereti fiu3 at
  • Én*-*
  • Patti(L)Bele van esve Fiu1 be :))
Igy a történet elejére bevetőkén megemlítem: Mi 3 an Csajok soha se csókolóztunk még.

Ez a nap úgy kezdődőt hogy  mi csajok felkeltünk. De komolyan xD
Elhatároztuk hogy medencézünk.Ezért átöltöztünk meg minden.Jó volt és barnultam ^^
Majd megjött az a dög kriszti és jól beszívattuk*-* Jók voltunk na ez van =)
Majd mikor végre hazament elkezdtünk sétálgatni meg minden na de ez uncsi.Az izgalmasabb rész most jön:P
Én jól besértődtem Fiu2 re mert hát nah nagyon megváltozott.Erre ő elkezdett nyalizni nekem hogy sajnálja.Meg hogy adjak neki puszit. Gondoltam magamba agyon a halál.Nagyon haragutam rá...=(
Majd olyan 8 óra körül visszamentünk viviékhez mert náluk aludtunk.Kijöttek a fiuk is és ezért úgy 9 körül kimentünk azzal címszóval hogy "Fociztunk...".Elsönek kimentünk mind 3 an utána én meg vivim♥ bementünk vivivel a kertjükbe mert unatkoztunk.Picivel későb ugy 10 perc mulva én kimentem.És elkezdtem játszani Fiu 1 el XD Fociztunk,meg mint az ovisok homokkal rúgtuk,dobáltuk egymást...^^De végül a focinál maradtuk.Végre kijöt vivi is és 3 an fociztunk meg még 1 picifiu patti tesója dominik.Én és Vivi mezítláb voltunk.És véletlen vivi bele rúgott fiu1 be és eltört a lába...:S /jobbulást sziwem/
Nah végül mikor már tök sötét volt elkezdtünk játszani felelsz vagy merszet.Volt sok agyatlanság persze de akkor kezdett el durvulni a játék mikor az volt a feladatom hogy pusziljam szájon Fiu1-et.
Megcsináltam de már éreztem rosszabb lesz...Lett is de mindet szép sorjában...Majd eszt ugyan igy meg kellet csinálnia pattinak.Majd kis idő múlva ismét én jöttem.
FELADAT: smároljam le fiu2öt...Nah mondom én eszt nem tudom.Én még ilyet nem csináltam.Féltem mint állat de most öszintén.Ekkor a drága fiu2 elmondta hogy kell.Na át nem mentünk vele semmire mert ebből csak sok szájra puszi lett...Majd jött vivi és fiu3. Szájra puszi. Ekkor jöttem már megint én sajnos...Le kellet smárolnom Fiu1 et.Nem a fiúval volt baj  mert  nagyon helyes és cuki,meg nem is a feladattal.De mind 1 nem tom elmagyarázni.De szörnyű volt...Esküszöm nem ő a hibás nem csinált semmit rosszul.De nem tom mért nem akarom megismételni....Sajnálom:(
Ekkor Jött Patti  ugyan igy csak neki fiú2 vel kellet csinálnia. Megint voltak viviék  fiu3-al megcsinálták de ők nem smároltak...volt 1 pár dolog nem írom mindent De lényegéb akaratlanul is de kialakultak párok Patii+fiú1Vivim+Fiú3 Én+Fiu2 ritkán volt hogy mással csináltuk a feladatokat.
Eközben fiu2 mindenkinek tanácsot adott pattimnak mondta hogy nyissa nagyobbra a száját és ne siessen.:) 
Nekem meg csak annyit hogy nagyobbra a számat.Fiú2 ép lekap majd kb durván 10 másodperc múlva abbahagy rám néz,és tök aranyos hangon mondja hogy nagyobbra és ismét lekap...Majd eljöt az este vége Vagyis már hajnal volt de na értsd jól:)És az utolsó feladat.Patimnak meg kellet szeretgetnie Fiú1-et.Nem tudták hogy kell.Ezért én és Fiú2 elkeztük magyarázni.Ekkor patii beszólt hogyha enyire tudjátok akkor mutatások meg.-.-" Mondom nem a mi feladatunk...Ekkor Fiu2 ránézett pattira majd rám és megszólal.-Én megteszem ha engeded:$ Belegyeztem.
Mikor vége lett.Pattiék közölték hogy nem csinálják meg.A végén megcsinálták mert muszály volt=) de élvezték az tuti:DÉs elköszöntünk egymástol majd mentünk aludni...
Ekkor jött a másnap.....


Második rész

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése