Oldalak

2011. június 6., hétfő

20011.Június 06 Hétfő ...

Ma reggel csörög a telefon  5:11 ébresztő.....Nagy nehezen kimászok az ágyból [csak annyira hogy a laptopot az ölembe vegyem] és bekapcsolom a gépet.Gondoltam van nekem időm,a hajam úgy is  pici lett 1 perc se lesz még megcsinálom,felszakadok facebook-ra. Bejelentkezek a felhasználó fiókomba...7:30 O.o 
Tökre leblokkolva ülök a gép előtt és gondolkozok...Most mi lesz????Az utolsó buszom 6:48 kor ment el!Hogy megyek suliba???Mi lesz ma velem??Már ez lesz a 4.nap hogy nem látom ♥ŐT♥,és már csak 7 nap van a suliból kb :S.
Amint magamhoz tértem mentem anyához és ugyan ezek a kérdéseket feltettem neki.A válasz ennyi volt:-Nem tudom! és aludt tovább...xD
Jól van mondom akkor én beülök gépezni így is lett...Délben kiszálltam és kutyáztam :))A kis gumicukrom[ez a neve:D] Elkezdtem vele birkózni erre leharapta az orrom-.-"xD
Kimentem a kertbe hogy szedjek cseresznyét erre elkezdet szakadni az eső-.-"
Visszamentem a házba és lefeküdtem a ágyba és gondolkodtam...
Mi lesz most...mindjárt bál♥♥.
"Tavaly olyan szép és jó volt a bál...:')Csak szép emlékek kötnek a bálhoz és ♥Hozzá♥...:))
És nemsokára itt a ballagás is...Most nem tudom mit szeretnék

  • ♥Hogy bukjon meg és maradjon a suliba és majd jövőre mind a 2 en együtt végzünk♥
  • ♥Vagy mennyen át év végén.Mert há neki ez lenne a legjobb...=/♥
Egyszer csak elaludtam...Majd 5 kor felkeltem pont az Ezelre...és aszt néztem.Majd beszakadtam a gép elé és most írom ezt a rohadt uncsi napom.....




" Nem kell, hogy becézz! Nem kell, hogy a nevem szívekkel irkáld tele! Nem kell mondanod se, hogy szeretlek! Ami kell, hogy érezzem. "♥♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése