Oldalak

2011. augusztus 3., szerda

Több mint 8 hónap után ujjra.

Úgy volt ki megyek barátnőm elé a művészeti központba 1 kor.De nem jött el de gondoltam várok hátha késik.Ekkor megláttam haveromat.Gergőt.Utána mentem és elkezdtünk beszélgetni.Majd ugy 3 óra körül elkezdtünk hazafele sétálni,Ekkor jött velünk szembe Gábor.(ki is ő???Gergő tesója 18 éves most már:)És régen nagyon közeli barátom volt...)Megáll mellettünk,köszön,majd néz....És igen leesik neki ki vagyok xD
Majd elkezdünk beszélgetni,természetesen hoztam a formám...kussban voltam mint ahogy az elő van írva.Ekkor Gabi rám szolt! Mi ez a csönd nina én nem így ismerlek.Ekkor elpirultam.Ez nálunk régen sokat jelentett...Egyből rám ismerést mosolygott majd beszólt:-Aha kezdek ujjra rádismerni.Ez után elkísértük a fodrászhoz.Voltak bent ezért a fodrásszal szembeni utcában vártunk.Jól be lehetett látni onnan a fodrász ajtaján láthattad ki,mit csinál.Azt mondták Gabinak várjon pár percet majd kiszólnak.Úgy is lett.Leült a lépcső egyik végére Gergő a másik végére én beültem középre.Kisebb szünet után.Gabi megszólal
.Nina nekem már hiányoztál. Oo ='].
Erre megint elkezdett velem játszani.Dobált a fűszállakal,csikizte a nyakam...stb>.<
Majd bement a fodrászhoz.Megmosták a haját majd felállt a székből és át,ment a hajvágós székbe.Út közben megállt látta hogy nézem és rám mosolygott.Ás kijött frissen Vágot felzselézett hajjal.Ekkor én: Jaj ki ez a csúnyaság =)??Erre ő hogy nem is igaz...:P Ekkor felálltam és a frissen vágott,zselézett hajából kiszedtem a faleveleket xD.Elmentünk a boltba én kértem egy nyalókát..^^ De végül cukorkát kaptam 2 ^^.
Leültünk a padra és megint elkezdtünk úgy játszani mint rég♥A lényeg hogy úgy tesz mintha megpofozna én óvatosan meg is teszem erre é visszaadja nekem de az inkább simogatás.Majd tovább fejlődik a játék ami abból áll hogy felállunk és megpróbáljuk lefogni egymást ami végül is felér a kézfogással majd végül az öleléssel végződik.
Mikor a játék végén jártunk már úgy 4. fel lettem szorítva a falra.Ekkor Gabi megszólal:-El sem tudod hinni ez a kis játék mennyire hiányzott.♥

Pedig eltudtam.Mert épp annyira hiányzott nekem is. Majd kivettem a lakáskulcsot a zsebéből és elmentem a házak mögé..Gabi jött utánam.Ekkor én ránéztem és a leggonoszabb mosolyommal :-Gyere cica cicc !Erre jött a válasz:-Adok én neked olyan cicát és egy szép mosoly.Majd beraktam a zsebembe a kulcsot és hagytam hogy elkapjon.Miután ki tudta szedni a kulcsot elkísértem az ajtóig és mentem haza.Még kimentem a főtérre meg Gergővel elmentünk az anyukájához. Ott volt Gabi is.Mikor elmentünk onnan megint hülyéskedtünk.Kötekedett,ezért én minden pillanatban hátba támadtam.Vitt a hátán,játszottunk beszélgettünk.
Rájöttem hogy még mindig bízik bennem. Olyanokat mondott.Néhánynál közölte hogy ne szóljak róla senkinek,néhánynál csak nézett rám...Majd meséltem róla hogy mi van a családunkban.Természetesen szörnyülködött.Pedig mindig is tudta mien a nevelő faterom.Mikor még ott laktunk ahol ők mindig nálunk volt...És ezeket is vele beszéltem meg.Volt úgy hogy bevonultunk a szobámba lefeküdtünk az ágyamra és a semmibe nézve megbeszéltük a dolgokat.Elmondta hogy lehet összeköltözik a barátnőjével.Ami akkor és ott nagyon rosszul esett mert tudtam akkor többet nem látom.Ienkor mindig befordultam a falhoz és besértődtem.Ienkor mindig ott volt mellemet és vigasztalt.Ha anyák veszekedtek vagy valami más volt.De emlékszel volt úgy hogy tök értelmetlen dolgokról beszeltünk pl. a szobám színe hogy ö is iet akar...:D.Meg volt olyan hogy én értem haza a suliból hamarabb ezért lefeküdtem aludni délután.Mindig arra keltem hogy befeküdt mellém és várta hogy felébredjek.De volt hogy hallatom hogy megjött és ugy kiugrottam az ágyból hogy lefejeltem a falat...xD
Jo volt ez az egy nap...De ki tudja???talán lesz folytatás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése