Oldalak

2011. augusztus 22., hétfő

Agusztus 20. Este ♥

Nos miután békésen elfogyasztutuk a jégkását elmentünk venni még egyet szintén én vezetem Nikit és VÉLETLEN behúztam egy kisgyereknek.Bocsika de te mentél neki a kezemnek.xD

video killed the radio starMajd összetalálkoztunk Jancsival Kittivel,Rillával,Rolikával,Szabóval,Hajduval,És Ricsikével.Én Niki és Szabó elkezdtünk romantikázni a jégkásával mert volt 2 szívószálunk.:3Majd jött Tomika is.Olyan részeg volt hogy beszélni alig tudott.Majd kitalálta hogy menyünk a JAZZ be de előtte meg kellet keresni rilláékat mert idő közben eltűntek...Elindultunk és akk eltűnt Ricsike.Én beszéltem vele és azt mondta nem talált minket.Tomika annyira magyarázta nekem hogy mi most megkeressük Kittiéket és akkor...Hogy majdnem ráesett egy nőre én kaptam el.!! Majd nehezen de megtaláltuk rilláékat,és egy fél óra múlva elmentünk a JAZZ-be.Niki és 500 ft bol ugy bebaszott hogy látnok lett belőle...xDMajd Szabó is kezdett részegedni végül ő is készen volt.Én nem ittam sokat csak 1 normális 1 citromos ,megjegyzem szívószállal xD sört,És Jim Beam-t.Ezért le tudtam csillapítani nikit haza feleúton...:D
A digitális scrapbook
Majd mondom mennyünk már ki mert én már unom.Volt aki egyet értett velem ezért kemény 1 óra múlva sikeresen kimentünk a JAZZ elé.Ekkor vagy 10 rendőr BUMM a semmiből feltűnt...Mindenki úgy gondolta tűnjünk de végül mivel nem figyeltek fel ránk maradtunk.Nos a társaság 10 métert tett meg egy óra alatt.És mikor nagy nehezen kiértünk az utca végére Nikinek pisilnie kellet ezért visszakísértem.Ez után éhesek lettek a fiuk. Összedobtuk az aprót és elkezdet Tomika aki alapból taccson volt  és most ivott is számolni.Majd segített neki Niki aki full részeg volt.Megszámolták vagy 20x a pénzt de kb a 5 dik számolásnál én meg rilla már tudtuk mennyi van náluk csak hát nem engedték hogy segítsünk.Majd nagy nehezen Tomika vett egy hamburgert.És felmentünk a főtérre.Majd GO home.Niki mindenkinek beszólt azt hittem nem érünk haza sose:D
Állapotokról röviden:

  1. Szabó: Róla csak annyit.Mikor a vodka a fejembe szál...;dd
  2. Tomika: Ennél részegebben még embert nem láttam
  3. Niki: LÁTNOK,Ajj de cép vagy,És a beszólogatok mindenkinek részegség...
  4. Én: Nekem csak a öltözékem érdekes: Kék naci,Rózsaszin felső,Zöld kabát,És ez a RETRO vagy mien szemcsi,ÉS a neon zöld  neon sárga rózsaszín kék sárga körmöm *_*
  5. Jancsi Kitti Rilla Rolika: Nos semmi különös....Egyenlőre :D
Jóvoltjóvoltjóvolt♥♥Szabóval beszéltük hogy ezt még megismételjük * (:
le petit français picture on VisualizeUs






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése