Oldalak

2011. augusztus 24., szerda

Pakolás

Tegnap össze kellet pakolnom a szobát.De nem úgy ahogy szoktam(begórok mindent a szekrénybe),hanem normálisan...Jó megtettem.Kb 3 óra múlva:

  1. A játékok szanaszét a földön!
  2. A tesómék ruhái kidobálva a szekrényből.!!!
  3. Morzsa+kaja az ágyban..-.-"
Mondom tesómnak. Fecó csinálj most azonnal rendet mert nem ezért pakoltam össze....-.-"
Erre ő  hogy nem???És egy idegesítő mosoly.
Mondom. Nem??? OK.
És felkaptam egy maréknyit a ruháiból,egy másik maréknyit a játékaiból. És  BUMM bele a kukába.
Fecó Elkezdet sivítani hogy ne dobjam ki meg mért csináltam ez meg hogy ANYA.
Anya:-Igaza van!
(Höhöm ezt a csatát megnyertem^^)
Erre tesóm jó összepakolok.És sírt.Majd összepakolt ugy ahogy...:/
És még 1 órán át bőgöt.Pedig kivettem mindent a kukából....
De a lényeg.NYERTEM.  ._.
LulzSec, ces hackers qui piratent "pour le plaisir" - Vu sur le web - Nouvelobs.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése