Oldalak

2011. augusztus 19., péntek

???????

Kivel fogok én perceken át szemezni a büfében???Kire fogok én mosolyogni és ki fog rám visszamosolyogni????Ki fog odafutni mellém a folyosón és belenézni a szemebe és mosolyogni szótlanul????Kinek fogok én köszöni de ő nem fog vissza köszönni hanem csak mosolyogni????Kinek fogom végigsimítani a mellkasát????Kit fogok megpofozni???Kinek verem le a szemüvegét és ijedek meg hogy eltörtem????Ki fog odajönni keménykedve hozzám és megsimogatni???Kihez fogok odabújni???Kit  fogok keresni minden szünetben???Ki fog beráncigálni a termükbe és Kivel fogok nem mondom mit csinálni ott?Kit fogok szívatni???Ki fog engem szívatni????Kit kezdek el kergetni a folyosón el a tornateremig.???És ki fog a tornateremnél ölbe kapni???Kivel fogok a földön birkózni????Ki tép le rólam a gatyám???Kiről tépem le a felsőjét???Kivel felezem el a kólám a nyalókám a jégnyalókám????Kinek adok 50 forintot???Ki ad nekem 50 forintot??Kinek adok pénz cigire???Kinek eszem a hot dogjából????Kit fogok magamhoz csalogatni cukorkával???Kivel fog ibolya szívatni???Mikor ibolyának mondom hogy ne szopass ki mondja majd hogy ez az ne szopasd őt csak én szopathatom és húzz közelebb magához???Ki fog megölelni???Ki fog megpuszilni???Ki mondja azt nekem "Még egyenlőre gyereket nem szeretnék.Majd később"????Kivel fogok bujkálni mikor nem megyünk le szünetre???Kin fogok röhögni mikor a tanár szidja???Ki fog rajtam röhögni mikor a tanárom ordít velem???Kivel fogunk együtt nevetni hogy úgy volt o főit kapunk de helyette dicséretetkaptunk???Kivel megyek hulladékgyűjtésre???Kivel fogok harcolni a papírok közt???Kivel fogok számolni hulladékgyűjtésen???Kinek mondom sírva hogy sajnálom???Kinek mondom zokogva hogy hiányozni fogsz???Ki mondja nekem  a bálon "gyere tudom hogy erre vágytál..."????Ki teszi boldogá azokat a bizonyos utolsó napokat??Kinek fogom lesni minden mozdulatát???Kinek fogok vágyni minden porcikájára???Kinek fogom ennyire szeretni a mosolyát???Kivel fogok beszélgetni???Kivel fogok kosarazni mikor nem megyek be az első órára mondván"már úgy is késtem 10 percet???Kinek a nevén fogom elsírni magam ha meghallom??Ki fog engem csesztetni mikor épp tanulok mert bukásra állok????Kinek mondom meg hogy épp  hol lesz és mien órája????Kit fogok megvárni minden médiaórája után???Kivel megyek haza???Ki vesz nekem gumicukrot???Kit fogok végigkergetni a folyosón???Ki fog engem végigkergetni a folyosón???Kivel fogok szavak nélkül beszélgetni???Ki fog velem ÚGY ahogy  ő tette kibékülni????.....STB
Ki fogja nekem őt pótolni???????
A faszomnak se hiányzott  a 8dik...
Tumblr_ll69vu6kfj1qzdiqvo1_500_large.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése