Oldalak

2011. augusztus 9., kedd

Még!!!!!Nekem ennyi nem elég...:D

Szombat...
Lementem pattihoz...Csak hát késve mert baleset történt a Létai utcán.Melyben egy motoros ütközöt 2 személygépkocsival.A motoros szörnyethalt...
Patiiék ott várnak buszmegbe már kb egy órája várnak.Mikor meglátnak valamiért túl nagy boldogság volt az arcukon...aztán közölték már kezdtek aggódni hogy velem is történt valami...:) szetelektiteket♥
Majd elmentünk Laurához ott fürödtünk..:D nagy volt majd pattinak el kellet mennie.:(
Medencéztünk kimetünk a tóra stb :D..aztán ugy volt hogy laura nálunk alszik...De mikor közöltem ho hol lakok az lett ho inkáb én alszok ott:DEz után elmentünk talizni pattival:d és elmentünk a mamájához is:DNagy volt volt 1 kutya ás én meg elkezdtem csesztetni...végül futottunk...XDMajd kaptunk fincsi tortát♥♥
Haza fele volt egy másik kutya is amit békén hagytam de elkezdet kergetni engem meg Laurát...Á sikítottunk mint állat.Szedtünk takarmány kukoricát és azal futottunk haza sötétbe mert féltünk a kutyától..
Majd Lauráéknál Jácotam a pici tesójával...meg kel zabálni olyan cuki*-*Eztán felmentünk és csinálni akartunk csuhébabát...de nem ment ezé elkezdtünk dobálózni...majd Laura elfáradt ezé bealudt én meg hajanali 5 ig nyomtam a facebookot telóról...Beszéltem Janóval...
Másnap taliztunk patival :D:D jó volt csak nem tartott sokáig mert mennie kelet megint...:(
Mikor mentem haza biciklivel kellet kiszáguldani a buszhoz...Laura meg vivi beálltak a busz elé hogy ne menyen el...Thx^^♥
Jó volt nagyon :DCsak máskor jobb lenne a 5 en lennénk pattival:)
12924886482122_large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése