Oldalak

2011. augusztus 14., vasárnap

Luxus sátorozás

Juj voltunk sátorozni vivéknél.Én vivi patti Laura Rolika Ricsii.Nah de mindent a legelejéről.
Reggel megérkeztem.Elmentünk viviékhez megnéztük a sátrat kaptam fürdörucit meg ienek.És elmentünk Lauráékhoz fürödni.E közben vivi pattti összeveszett laurával.Laura már sirt,ugy kelet őket kibéketni.Mert amugy olyan dolgon vesztek ösze ami nem is igaz.Félreértettek mindent...De én ott voltam és segitettem^^
Mikor mentünk visza viviékhez elkezdtük hívogatni a fiukat hogy akk ki jön.Út közben találkoztunk ricsivel.És megkérdeztük jön e.Erre ő aszt mondta hogy nem tudja mert nem kérdezte meg anyukáját,mert azt hitte viccelek mikor irtam neki facebookon.Majd elmentünk ricsiékhez és ott megtaláltuk rolikát is:D a lényeg hogy elengeték öket.Megbeszéltük a fiukkal majd jöjjenek ki viviékhez és majd mi beengedjük őket.Elhatároztuk hogy mikor lejönnek  a fiuk hogy mikor bejönnek lelocsoljuk öket.ezért átöltözünk a fürdő ruciba.Meg felevettünk egy nagy pólót.Ám mikor a fiuk megjöttek pattinak már nem volt kedve locsolkodni....És mivel nem akartunk senkit sem kihagyni ezért inkább nem is jáccotunk.Majd jött a karaoke.Patriciának ehez sem volt kedve.De mi megprobáltunk jáccani de mivel mindenki akart jáccani ezért patii ott kuksolt egyedül és elég szar volt láttni patitt.Ezért ezt is befejeztük.Majd jött az hogy filmet  nézünk.Patti laura horrort akart nézni én mondtam nekik hogy ok de én nem nézem mert én nem merem megnézni.És mivel bia sem akarta nézni gondoltam kint maradok vele ők meg nézzék csak.De ez nem volt jó pattinak és inkább már nem akart semmit nézni.Ezért  bementünk a sátorba.De unatkoztunk ezért elemtünk sétálni.Elsőnek elmetünk a sinekhez.De patti mag bia féltek és minden hangra megietek és valkire ráugrottak iejjetükban:D csak egy idő után már meguntam és mikor ugy rám ugrott hogy azt hitem kiesek a sinekböl rászoltam hogy ne ugráljanak már.Erre jöt aa vita hogy nem tehet róla hogy fél,De én nem is mondtam hogy ő tehet róla hogy fél csak ahogy ne rám ugráljon.Erre ő haza akart menni és elindultunk vissza.De végül megegyeztünk hogy megyünk másfele.Megyünk az utcán és kijött egy kutya.XD ricsi meg elkezdet neki ordibálni és elszaldt XDXd
Majd elkezdtünk sétálni és végül a fordulóban kötöttünk ki.Elsőnek belefeküdtünk a STOP feliratba a úttesten Laura volt aén voltam az O patti volt a P .Majd kifeküdtünk a betonra és néztük a csillagokat.Láttam kb 10 hullócsillagot*____*.
Ez után elmentünk sétálni.Én elkezdtem verekedni Rolikával...Hát az úttest közepén én pofozom ütöm vágom ő rugdos ütöget majd végül bumm le a földre az úttest közepén Leültem a földre és vivi is és rolika meg ricsi odajött hozzám és elkezdtünk hülyülni Rolika épp ölbe akart venni aminek az lett a vége hogy begörcsölt a lábam miind a 2.Kurvára fájt!!!!!Rolika csinálta meg.Megmaszirozta meg kilazitotta :')KÖSZÖNÖM
Sétáljunk az esőben együtt.
Majd elindultunk hazafele mert patti fázot és haza akart menni.De senki nem akart ezért megbeszéltük hogy visszajövünk^^..De mivel Patti berágot ránk elkezdett a fiukkal hülyüni minket meg le se szart.Aztán kibékültünk de ugyan olyan szemét maradt.Le se szart engem meg vivit.Ha kérdezett valamit és válaszolni akartam rá 10 szer kelet vele ordibálnom hogy patti figyelj már.Mire idefigyelt,és mondani akartam neki a választ enyit csinált:-Mond!!és elfordult és le se szart elkezdett beszélgetni.És még megkérdezte mia  bajunk vivivel.De még ha meg is akartam neki mondani ak  se figyelt.Ha eltüntünk is akkor is csak rolika kezdet el minket keresni.Általában neki tünt fel hogy eltüntünk.Meg laura is keresett néha.Én meg vivi és bia elmentünk a buszmegbe.Ás pattiék odajöttek és leültek mellénk.CSak hát mivel ránk se nézet ezért vivi elment és leült a járdára.Erre Patti megkérdezte hogy mi a baja vivinek.Erre mondtam hogy semmi. erre ő hogy ok és ismét nem figyelt.Majd miután el akartam mondani neki akk is le se szart...-.-" Hát mit ne mondjak szarul eset köszi puszi patti...:(
Majd én is tök ideges lettem patti miatt ezért leültem én is a járdára.Vivinek kiöntötem a kis lelkem xD hogy mi is a bajom.És utánna elkezdtünk beszélni a csillagokrol.Lehullot előtem egy Hullócsillag.És azt kivántam bár történne valami mert unatkozok.Erre BUMM Megszólalta riaszttó abban a házban ami előt ültünk.Oo mi futunk megjegyzem olyan hajnali 3 kor mert megietünk.Erre elhagytama cipőm.XD ricsivel viszemtünk érte.Majd hazajöttünk.Leültünk a hitaágyra eere mondja valahogy szóba jött a koton.Erre mondom jaj nem tök mind 1 ugy sincs nálatok.Erre rolika!De nálam van.Mondom persze...Erre ő nah ha van ellhasználjuk.Mondom nah oké!!!Ugy sincs.Erre De van nah ak ha van elhsználjuk igéred???Mondom ja igérem.Erre előhoz nekem egy piros durexet...-.-"XD veszetttem ez van ....:D(Persze az egészböl nem lett semmi:)))DSCF0947 | Flickr - Photo Sharing!
Majd elmentünk szőlötszedni rolikával...Ez nem kommentelem mert hát XD
Majd bementünk sátorba.Én mellém befeküdt rolika És betakaróztunk.Erre megérezte mien hideg a lábam(Hát igen mivel egy szál  nagy pólóban flangáltam az utcán).És a combomra tete a kezét mert az meg meleg volt.Mondtam neki hogy ez jól esik és hozzábújtam.De mivel mindez a takaró alatt történt vivi és ricsi mindent félreértették a szituációt.XD majd megölelt.És próbáltunk pihenni.

Ekkor patti elkezdet nyafogni hogy neki nem kényelmes.Hát télleg nyomorgott szegénykém.Ezért közénk engedtük Rolikával.Majd a többiek elkezdtek hülyülni én meg hulla voltam ezért csak hallgattam.Majd  patti+ricsi kimentek beszélgetni és volt hej végre ezért gyorsan bealudtam XD.
NOS A REGGEL.Patti a lábamnál nyomorog vivi mellettem mellete Rolika.Patti felkelt és kiment Rolika is kiment és Ricsi is.Én vivivel helyet cseréltem és punnyadtunk.Majd Rolika + Ricsi és patti bejöttek.Patti befeküdt mellém de hagyott egy nagy helyet köztünk.Ricsi befeküdt vivi mellé.Rolika meg odabujt a lábamhoz.Mondtam neki hogy elfér melletem és mondta hogy nem maradjak csak.Majd beadta a derekát és bebujt hozzám a takaró álá és  pihentünk.Majd a fiuknak menniük kellet így hazamentek mi meg elaludtunk.Patti bealudt a sátorban Laurával Én meg kint voltam az udvaron vivivel mert történ egy enyhe veszekedés ....Lefeküdtem egy napágyra a tűző napra azzal a célal hogy barnulok.De bealudtam kb 1 órát aludtam.Azt hittem napszúrásom lett és leégtem.Mellékesen mikor felkeltem a macskát rozsaszinak láttam Oo Majd lefeküdtem a hintaágyra ott is bealudtam majd a sátorba és ott is bealudtam...XD nah röviden IGEN RÖVIDEN ENNYI xD
-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése