Oldalak

2011. augusztus 23., kedd

Pótvizsga

Ma reggel volt a pótvizsga.Én nem tudom még hogy ki ment át de azért szorítok nekik.♥

  • Kis hülye buzi Mátém.Remélem átmész mert ha nem kitekerem azt a gyönyörü fejedet^^♥
  • Hajdu: Én speciel utáltam de anyira megszerettem hogy szeretném hogy átmeny!!!Ametekórák!!!!:D:D
  • Jancsika: Nos ha nem megy át potvizsgán esküszöm amint meglátom megölöm.Nem a semmiért körmöltem én  neki a fizikát még hajnalban is.Nekem TE kellesz matek meg müv irodalom órára♥
  • H.D: ÓÓÓÓ mi lesz velem nélküle.Akkora egy idióta :DDD
  • Apuciiiiii: Szeretem azt a hülye fejét.ÉS olyan jókat lehet vele hülyülni :D 
  • Fanni: Aszem meghúzták...=/Szeretm*_* Sok sikert
  • Sok sikert nektek nélkületek nem is lenne olyan a 8/b,c osztály ^^
Mindenkinek sok sikert nem irtam le mindenkit mert most ninncs időm.De remélem átmentek!!!!szoritok*____*Elég sokan szurkolunk nektek!!♥
elhalványulnak a fekete.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése