Oldalak

2011. augusztus 19., péntek

Mosolygok!!!!

Tumblr_lq64chafzd1r1dr4wo1_500_large
Igen tudom mit gondoltok az előző bejegyzésről.(gyengébbek kedvéért zotyárol szól)Tudom azt mondtam kész túltettem magam rajta...EZ ÍGY IS VAN...Tudnák mást szeretni!!!!És boldog is tudok lenni.De még sose gondoltam el mi lesz ezek után.És az előző bejegyzés arról szól.EZ LESZ... Mit fogok csinálni nélküle???Mintha az egyik felem elvesztettem volna.Valyon lesz olyan aki ezt a űrt ami bennem van ki tudja tölteni nem teljesen de egy picit???mert tudom furcsa de valahogy már 1,5 éve róla szóltak a napjaim vele töltöttem ez időmet...És most nem tudom mi lesz?? mi lesz minden nap???Mit fogok csinálni??Kivel???Én ebbe bele se mertem gondolni de már közel van a szeptember és ebbe is bele kellet...

De már nem érdekel.Nem fogok sírni mint régen...nem leszek szomorú....nem leszek kedvtelen.Legalábbis mások előtt.Bármi bajom lesz akármennyire fáj....Én mindig az az édes mosolygós boldog kislány leszek :)még ha belül haldoklom is.Talán az igaz barátimnak féltünk majd hogy mikor is van az hogy nem vagyok a toppon.Vagy nem...de hát majd meglátjuk..
Tumblr_lpy3ucfskm1qltmi8o1_500_large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése