Oldalak

2011. augusztus 17., szerda

És ujjra...=))

Egyszer régen NAAAAAGYON régen.....:)) még mikor kis csipszar voltam vagy minek mondják ezt...XD Szolnokon töltöttem a nyaramat.Ez a nyár a BEST nyarakba tartozott....Megismerkedtem egy 18 éves fiúval...összehaverkodtunk...Akkor bele  is szeretem...vagy valami ilyesmi...:$.Csak ahogy múlt a nyár múltak a napok is miket együtt tölthettünk...Egyszer mindenek vége lesz.Ennek a nyárnak is,és haza kellet mennem Debrecenbe.De a kapcsolat nem szakadt meg se vele sem a testvéreivel....Msn-en hajnalig kamoztunk meg ilyenek...Csak ennek is vége lett.De a sok szép emlékre ma is emlékszem és néha felidézem.=)Ez történt 2 vagy 3 nappal ezelőt is. Nikivel elkeztem Lacikáról(igen így hívják)beszélni.És én elhatároztam hogy megkeresem.Ez a fiú már 20 éves lett:) beírtam a nevét facebook keresőbe és kép alapján sikerült azonosítanom.Este bejelöltem másnap vissza is jelölt.Hát én raáirtam:

 Ivett Anna Gál

  • szia
  • kérdezhetek valamit?:)
  • mert nem vagyok benne biztos az vagy akit én ismerek..

    László Mátyus
    • igen mond
    • ?

       Ivett Anna Gál
      hát izé november 5 dikén leszel 21 éves??:D

    • László Mátyus
      igen

       Ivett Anna Gál
      juj:D
      És szolnokon laktál laksz??:)

    • László Mátyus
      • jah lakok :)

      • Ivett Anna Gál
        j
        • uj:D
      •  és van 2 tesód ők ikrek Dávid és Norbi??:D

  • László Mátyus
    • nem talált
    • :D
    • nem igaz

Ivett Anna Gál
Oo



    • László Mátyus
      igen van két tesóm és úgy hívják öket hogy norbi dávid :D
      Jól van na csak hülyültem xD
       
      Ivett Anna Gál
      • XD
      • ak oksim ak te vagy az:D
      • juj*____*

        László Mátyus
        Nah az akkor jó és hannan is ismersz???:D

        Ivett Anna Gál
        hát régen mikor még 18 éves voltál akor ismerkedtünk meg nyáron...

        És ez után jött a beszélgetés meg ilyenek ű.Nem gondoltam volna hogy ilyen egyszerűen megtalálom...De hát végül is  ez ilyen...A Facebook kereső jobb mint a Google.Ha már valakit nem találok ott meg vagy jelet arról hogy létezik az nem is létezik...:D

        Enjoy-girl-happy-spongebob-favim.com-124625_large


  • Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése