Oldalak

2011. augusztus 22., hétfő

Chat

elkezdtem chatelni és jelentettem Nikinek hogy 10-en rám irtak ebböl 10 perverz-.-" Erre Niki hogy fel jön ő si megnézzük neki kik írnak.
Nos csak úgy gondoltam megosztom veletek pár beszélgetést:
Nevet nem írok.

Y: Szió

Ninus:Szió

Y: Mizu?

Ninus:Semmi
Ott?

Y:Semmi.Akarod nézni???

Ninus: Mit??Oo

Y: A testem.

Ninus: NEM !!!! -.-"

2 beszélgetés:

X: Sziio

Ninus: Hali.(:

X: Beszélgetünk?

Ninus: Ahan.

X:Miröl lehet miröl nem??

Ninus: Bármiröl csak a sexröl nem.Elegem van a pedofil  állatokbol.-.-"

X: Rendben.De mért miket irnak???

Ninus sok mindent de ki x elem szal nem emlékszek.

X: Ahan értem.És mért chatelsz??Pasit keresel??

Ninus: VÉgülis igen de nem felétlen itt.

X: Ahan megértelek sok a buzi itt.Volt már barátod?

Ninus: Nem.Nem adom magam könnyen ^^

X: És ak csók ,Petting semmi??

Ninus: De Csók volt.

X: És mien volt? Jó nyelves???

Ninus: Jó volt és mindenféle....

X:Ahan értem.A képen te vagy??Jól nézel ki biztos sorban álnak a a pasik.

Ninus Igen én vagyok.Köszönöm:$ Hát nem igazán :D

X: Muttasak képet magáról? 

Ninus: Köszike  nem kell...de megyek is szija

X: ok szia majd még beszélünk.
Remélem észrevettétek az elfolytott sex témát...-.-" hülye állat

Beszélgetés 3.

Q:  Szia

Ninus :Szia

Q: Mizu

Ninus: SEmmi ott?

Q:  Itt se sok.Szűz vagy még?

Ninus: Igen.

Q: nyultál már magadhoz???

Ninus: Hülye perverz állat-.-"
Ninus kilépett a beszélgetésből.

Nos sok  a hülye állat.És csak ilyenek írnak szal vigyáz mit csinálsz xD
Persze ha szerncséd van normálist fogsz ki és ki tudja mi lesz belőle :))
Tumblr_lpfmn0943o1qaj9ofo1_500_large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése