Oldalak

2011. augusztus 25., csütörtök

Ordibálós nap.:)

Dél előtt nem sokkal lefeküdtem aludni.Majd felkeltem arra hogy a legyek basztatnak és hogy melegem van.Engem nem érdekel hogy meleg van.Alszok!Erre a legyek elkezdtek a fülembe zümmögni.Olyan ideges  lettem felkeltem és elkezdtem gyilkolni.... eléggé vicces látványt nyújthattam.És én ezt addig csináltam még be nem toppant Gergő még több ideig is.Gergő ott szakad rajtam mert kergetem a legyeket egy újságpapírral.Mikor a légy populációt csökkentettem 100 rol 10 re elfáradtam és bementem a szobába. Erre meglátom hogy m inden szana szét van ezért elkezdtem ordibálni hogy most röktön pakoljatok össze. Tesómék megttték.Én ordibálom ki mit csináljon egy szakadt újságpapírral,anyám szakad a nevetéstől, Gergő meg már levegőt se kap xD.Miután sikeresen rend lett a gyerekek kimentek az udvarra.De mivel nyitogatták az ajtót meg egyfolytában nyitva hagyták megint elkezdtem visítani hogy:-CSUKJÁTOK BE MOST AZONNAL MÉG EGYSZER VALAKI KI MERI NYITNI AZ AJTÓ AZT ORRBA NYOMOM.BE FOGNAK JÖNNI A LEGYEK ÉS CSAK ÉN GYILKOLOM ŐKET.AZT AKARJÁTOK HOGY A SZÁTOKBA MÁSSZON MIKOR ALSZOTOK??????Anya már fetrengett a nevetéstől és közölte még tél nem lesz addig se ki,se be mert bejönnek a legyek.xD ezek után kiültünk az udvarra.Én Gergőt lelocsoltam egy pohár hideg vízzel ő meg egy tál hideg vízzel... majd tesómék elkezdtek szemétkedni és engem locsoltak.Én meg felkaptam mind a 2 őt és bebasztam őket a kádba mert még tele volt vízzel... Így hülyéskedtünk,majd bejöttünk mert sötétedet és nem tudtunk jol menekülni.Majd Gergő és patricia(házastársak),beszéltek az én msnemen.....-.-":DÉs Gergő ráírt mindenkire xD én meg nem tudtam kinek mit írjak...xDMajd miután Gergő haza ment én meg kiszakadtam a gép elől újra hadjáratot indítottam a legyek ellen....Majd megbeszéltem tesómmal hogy holnap újból összepakolnak mert megint szétrámoltak...Ez megy 3 napja én vagyok a főnök és én parancsolok.De komolyan!!! Terror alatt tartom a családot.:DD
im a Mami most


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése