Oldalak

2011. augusztus 12., péntek

Szeretet

Vannak olyan emberek akik csak jönnek mennek az életedben.Vannak olyanok kik nyomot hagynak az emlékeidben,akik csak ugy hupsz eltűnnek,és olyanok is akik örök életedben benned élnek...Sokszor van úgy hogy azt hiszük egy igaz barátra találtunk,vagy épp igaz szerelemre,De sajnos ez az esetek 90%ban hamis.Mikor kicsik vagyunk mindenkit szeretünk,(vagy legalábbis majdnem mindekit :3)Épp ezért sokat esünk pofára...
Én tegnap az unalom hevében rendszereztem kit hogy és menyire szeretem.És lényeges dolgokra jöttem rá

  1. Van valaki Fiu akit NEM SZERETEK,ÉS EZ NEM SZERELEM ÉS SOSE VOLT.De hogy érzek valamit iránta az biztos...:3
Love%2cheart%2cnote%2ctree%2ccute%2cphotography-bf7adb95f96ae0739e143bc6029fd352_h_large
  1. Van egy lány kit nagyon szeretek.Bármit mondok bármit teszek ez így van lesz.:I6014077423_18d477ac37_z_large
  2. Egy fiú ki sokáig nem került hozzám közel pedig mind végig ott volt mellettem.És meg kell mondjam nagy falat volt...és nem azért mert elutasított volna,hanem egyszerűen féltem és kész!!!Pedig aki ismer tudja hogy a barátkozás nekem könnyen megy:)De a lényeg hogy  sikeresen összebarátkoztunk.Bele sem gondolnék mi lett volna ha nem...Mert nekem ez a fiú nagyon sokat jelent.Az összes fiú közül ö van nekem az első helyen.♥♥
Tumblr_lp5fduautj1qi1umpo1_400_large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése