Oldalak

2011. augusztus 22., hétfő

Agusztus 20. Délután

Úgy volt hogy jövök Nikihez,és jöttem  is csak késve mert mivel hétvége volt ezért nem jött az a busz amelyikkel menni akartam.Nah a lényeg hogy nagy nehezen odajutottam.Majd Én,Niki, és az anyukája elmentünk szétnézni a városban.Niki kapott egy cicás nyakláncot,megjegyzem volt vagy 50 fajta neki egyik se volt jó...: D Majd mentünk haza Nikiékhez. Felszedtük az aszfaltot és azzal jáccotunk XD mondtam nikink nem jön kocsi szagoljuk már meg mien illata van az útnak. Kifutok az utest közepére megszagolom és mondom Nikinek hogy ő jön. Erre ő is elkezdi szagolgatni azt jöttek a kocsik..xD nem nézték hülyének szegényt biztos nyalta az aszfaltotMire odaértünk lerohadt a lábam mert sétáltunk.Gépeztünk Nikivel majd én lefeküdtem és végül bealudtam mert tegnap este 2 órát aludtam.Majd jött Niki is és befeküdt mellém és aludtunk.Csak az volt a baj hogy Dani meg várt minket 6 ra a postához.Hát mivel bealudtunk késtünk 10 percet és már nem találtuk meg.Ezért elmentünk Dominikhoz és megkérdeztük ki jön-e???Nem jött!! Így 2 en felmentünk városba. Vettünk ' RÓZSASZIN vattacukrot,és szotyit beálltunk az út közepére és ott elkezdtük enni :D
kattkidd
Majd elmentünk jégkását venni és hát majdnem tömegverekedés lett mert én el akartam jutni a jégkásáshoz!!!!Ez van ha nem teccik hogy tolakodok ne meny karneválra:D
Még a legjobb Fall Down

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése