Oldalak

2011. augusztus 4., csütörtök

....-.-"

Akkor sértögy meg sajnálom nem tudok mit mondani nem tudtam elmenni szóltam hajnalban!!Én is felkeltem...ez fontos volt.Most mondanám  hogy nem érdekel és leszarom...de sajnos nem mert hát nem tudom felfogni hogy egy személy aki ennyire fontos nekem  igy megbántott...Igen megbántott mert nem érti meg hogy mien fontos ügy miatt nem taliztam vele..De ez van sajnos el kell fogadjam.És igen sírtam mikor megláttam a blogját meg amiket irt msn-en.De nem baj  bele kell törődni vannak olyan emberek akiknek nem törödnek másokkal...
Tumblr_lbe939c45t1qcmiu9o1_400_large

2 megjegyzés:

  1. felfogtaaaaam !:D vágod ?! <3 semmibajom nincsen veled. ésha tegnap bunkó voltam az azért volt,mert... családi dolog. mindegy. :/ <333 nem haragszok és ezt visszaírtam komiban is. :)

    VálaszTörlés
  2. oks már én se haragszok...Am nem látam...

    VálaszTörlés