Oldalak

2011. november 10., csütörtök

zotyussal *-* CSAK BARÁTOK!!!:)

Én és zotyus elmentünk 2.-en a büfébe.
Vettem neki inni, magamnak meg egy nyalókát.
Fuu azt látni kellet volna mit leműveltünk a büféél de ezt nem részletezem senkinek.
Megyünk fel a lépcsőkön második ugy 30 fiú beszólt nekem mert csíkos gatya volt rajtam hogy zebra.Erre én megfordulok és elordítom magam hogy kussoljatok bazd meg! Azt hittem nekünk jönnek.XD
Zotya csak kacagott úgy meglepődött látni kellet volna a fejét...
Bementünk kémiára majd 5 perc múlva kért a nyalókámból.Oda adtam neki majd 10 perc múlva visszakértem.
Beült mögém és rajzolt.Szopogattam az a nyalókát 10 percig majd belenyomtam a szájába.Majd 5 perc múlva kiszedtem.Majd vissza adtam.Erre ő belenyomta a számba.Majd mikor kicsöngetek beleadtam a szájába és megedte.xD egész kémia erről szolt.
Olyan jó hogy végre CSAK barátok vagyunk.:)
Love Pictures

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése