Oldalak

2011. november 27., vasárnap

Kutyatámadás..:o

Elmentünk biliárdozni.!
Én Rilla Kitti Tomi Jancsi Vivi Janó.
Elvoltunk...Aztán menni akartunk valamerre csak nem tudtuk hova.
Álltunk kb 1 órát és beszélgetünk majd elindultunk haza. Jancsival és Janóval mentünk vivivel.
Én és Janó sétáltunk legelöl. Mögöttünk Jancsika és vivi kicsit hátrébb.
Jancsiék ökörködtek mi meg zenét hallgatunk.Majd elértünk egy geci sötét ilyszető szűk kanyargós utcába.
Én nagyon féltem és mondtam a fiúknak is.Erre elkezdtek ilyeszgetni.De nagyon féltem.Ezért el szaladtam és elkezdtem sírni.Erre Janó utánam jött és megölelt.És mondta hogy ne féljek és megfogta a kezem és úgy mentünk..Közbe beszélgetünk.Hogy egyszer megtámadta 2 icike-picike kutya és ugy megilyedt hogy felugrott a kerítésre.Meg arrol hogy ő hogy mos.xD Majd végül elváltunk...
Én és vivi mentünk haza ketten.Erre egy sötét utcában 2 közepes mértü kutya megtámadott.Ordítotunk és futottunk.Ők meg utánunk.Erre mondom álljunk meg és felrúgjuk..De a legnagyobb pánikba.És megálltunk és visítottunk.Erre megilyedtek és elmentek..De nagyon féltünk és kurvaszarvolt.:o!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése