Oldalak

2011. november 3., csütörtök

Whiiiiihiii

Kimentem pattihoz.És onnan mentünk Jancsihoz. Hülyéskedtünk nevetgéltünk majd elmentünk ebédelni.Úgy volt hogy felmegyek Rillával városba de végül nem mentem mert nem volt nálam pénz.De végül pattival maradtam.Mindent megbeszéltünk..Na meg majdnem meghaltunk.Úgy volt hogy megyünk végig az almáskerten és elértünk egy ilyen bozótos részt..A bozótban láttunk egy kutyát.Vissza futottunk egy tégláért és mentunk. Majd ismér megilyetünk és ugy döntőtűnk hogy átmegyünk a bozóton és ott van egy rét és úgy kikerüljük a kutyát.Ahanem!!! Kimegyünk a rétre a tégla a kezünkbe.Erre elvágtat meletünk egy őz amit kerget egy másik kutya..Na mondom most hogy így körbevetek a kutyák hívjuk Jancsikát. Felhívjuk elmondjuk mi van erre ő a buszmegben van szóval ennyit erről majd valahogy megoldjuk.Nagy nehezen végigmegyünk a réten kimászunk a bozótból erre megkerget egy kakas...XD Patti menekül a kakastól én meg sétálok. Erre a bácsika hozzávágta a kakashoz a sapkáját a kakas meg olyan hangot adott ki úgy megilyedtem hogy visítottam mint a hülye.
Majd odaértünk Ricsiékhez.Röviden:

  • Pattit belevágtam a homokba és ott birkóztunk.
  • Pattival és Ricsi uncsijával Bencével kiszedtünk a kanálisból egy óriás lila troll répát!>.<
  • Elkezdtünk dobálózni ilyen zöld szmötyivel
  • UNDIIIIII
  • Kiskacsát játszottam. Jóvolt.^^
my loving, to you ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése