Oldalak

2011. november 23., szerda

Változtam!!!????!

Sokan a fejemhez vágták.És hogy nem jó irányba...
De nem érdekelt.De pár nappal ezelőtt ugypofánbaszot egy labda...És rájöttem.
Úgymond megkaptam azt a bizonyos pofont az ÉLETTÖL.!
Niki is mondta msn.en hogy kurvasokat változtam és nem jó irányba.
Jancsival is meg beszéltük.
Patti is eztmondta.
Janónak írtam este hogy megváltoztam és eltávolodtunk egymástól..De én ezt nem akarom.
erre ezt irta.:
Hát kibaszottul megváltoztál és sajnos tényleg elég rossz irányba!! :\de nem tudom hogy miért! És nem csak te 
hanem mások is! De leginkább te! :\ és ha továbbra is ilyenek lesztek akkor engem felejtsetek el!!


DE ÉN NEM AKAROK ILYEN LENNI.!!!
SEGISETEK.Mibe változtam???És megpróbálok ujjra a régi lenni.!:|
Good Enough For You

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése