Oldalak

2011. november 1., kedd

Szülcsi napcsi ^^♥

Elmentem Nikihez mert együtt  mentünk ki a tóra.Én magas sarkúba tipegtem...Megyek a fűn mert nem volt út erre beléptem egy gödörbe és BUMM elvágódtam..:D Majd mentünk a homokban.Ok csa ' én feladtam.Átvetem a másik cipőm.De ez is olyan hülyén sikeredett hogy Niki röhögőgörcsöt kapott.
Nagy nehezen oda értünk ahova kellet.Bár én nem akartam menni és Niki se meg patti se...Sőt senki se..!!!!XD
Bementünk az erdőbe.És ott patti ivott ugy kb mindegy nem sokat de nagyon keveset.Fuu amit az ott leművelt.!!!!!XD anyit röhögtünk..:!Majd mikor már patti kezdet szarul lenni akkor én kezdtem egyre jobban leni!!!XD Olyan homályosan láttam hogy csak akkor látam valakit tisztán ha kb 2 centi volt köztünk.Oo".Elkezdtünk bújócskázni..Fúú ne tud meg.XD.Majd visszamentünk oda az erdő szélére és próbáltuk pattit felkelteni..XD Közben elkezdtem játszani tomival hogyha eldőlök megtart.Mondom nem mert részeg vagy..Dehogynem....Na mindegy a lényeg az hogy elesni nem estünk el. A Többit hagyjuk.!
Úristen..a Legnagyobb hülyeség amit csináltam...mindent ezzel kezdtem el az volt mikor mikor megkértem Gabit hogy harapjam meg a nyakát...ezután megkértem hogy hagy szívjam ki a nyakát...Hagyta...Elsőnek!XD
Utána vissza adta kb a 5x -ét...-.- Nah mindegy a végén már birkóztunk hogy kiszívjuk egymás nyakát..Vivi meg tomival birkozot hogy elvegyen tőle egy fapálcikát. XD
Végül Gabi nyert nekem 9 folt van a nyakamon neki 4....-.-
Majd kijött Janó.És elkezdtem vele bunkózni.Majd megmondtam neki hogy bajom van vele mert kezdett megváltozni.Erre elhívott félre beszélgetni. És megkérdezte mi a bajom most meg mért gondolom eszt.Erre én megöleltem és megbeszéltünk mindent.Mindent..Ot öleltük egymást és mindent megbeszéltünk.Olyan dolgokat tudtam meg amkiet sejtetem...De nem gondoltam volna hogy ennyire komoly...Majd végül ő hazament és 4 en maradtunk.
Röviden: Menekültünk egy vaddisznó elöl.Beszívatuk Jancsikát és Rolikát hogy járunk Gabival..XD
meg ilyen idiótaságokat csináltunk..:D
http://toutcassetoutpasse.tumblr.com/ | Flickr – Condivisione di foto!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése