Oldalak

2011. november 15., kedd

nIKOLETT!*

Csak annyit hogy szeretlek... Lehet nem érdekel de na.
 És amúgy csak válaszolok a blogos bejegyzésedre:
  1. Én 2x vagy 3x próbáltam meg vele megbeszélni a történteket nos az lett a vége hogy leordibált hogy milyen szarházi vagyok meg ezek...És mikor próbáltam vele beszélni akkor is  mondanám neki erre elkezd hülyülni a fiukkal 3x kezdem újra !!!!3x mert volt türelmem mert nekem ez fontos volt..
  2. Akárhányszor kezdenék el vele BÁRMIT IS megbeszélni vagy leordibál hogy mekkora fasz vagyok vagy csak simán beletörődik és mikor azt hiszem hogy huh!!! megbeszéltük végre! Erre lehord  a blogjában mindenféle csicskának.
  3. Ha nem is velem van baja engem ordít le.Velem kötekszik és a végén tuti ott mar belém ahol a legjobban fáj.
  4. Kihasznál.Mert amúgy mostanság kurvára nem érdekli mi van velem.Én csak akkor vagyok jó ha menni kell valahova.
  5. SZERINTEM DE CSAK SZERINTEM!!!Nem csak nekem kéne kezdeményeznem a kibékülést.Ő is ugyan úgy odajöhetne.Vagy tehetne BÁRMIT  az ügy érdekében.
Marit Myklebust

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése