Oldalak

2011. november 7., hétfő

Killakikitt bazdmeg, nem lakik itt senki,!!!!!!

HÉTFŐ:
Reggel.Kurvajóked mint aki bevet valamit 3 órát aludtam össz. visz úgy fel voltam pörögve reggel fél 8 kor ugráltam a templomnál....Ez folytatódót egész nap. Beleugortam vagy 3x a levélkupacokba...Énekeltem táncoltam ugráltam...
Pont beszéltem ricsimel hogy megyek haza tuti elbeszák a kedvem.Igy is lett...
Apám egy alkoholista gecíííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí
Elköltözni se költözünk el...Hát miből bázdmeg!!!!!!!!!!!!!!
Pénz egy forint se....Szülőm egy darab se...-.-"
DE Lecsokizom az egészet.Én boldog leszek ha nem vagyok itthon.Küzdök a végsőkig! Belőlem lesz valaki.És nem leszek alkoholista.Én törődni fogok a gyerekeimmel! És mindezért tenni KELL mert nem elég ha csak hiszel!

Még a RAPP a fülemben Üvölt addig túlélem a napokat miket itthon töltök.Reményt ad mert van kiút.!

És néz gyerekesnek mert hiszek  a Szebben.Hiszen ez csak rajtam áll mert a jövőm itt  a kezemben.!
/Saját.!!!/  (Talán kihozok belőle egy rapp szöveget...)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése