Oldalak

2011. november 24., csütörtök

elvesztetem.itt aza pont ahol elveszítünk embereket.

Oké.Ma ütögetem a pocakod és mondtam hogy mond miben változtam és változtatok. Azt mondtad leirod facen és elkezdted simogatni az én pocakom.Csak mi 2 en voltunk senki más.Rám nézel és rámosolyogtál.Meghitt volt és kellemes az a bő 20 perc..még reménykedtem hogy visszakapom a barátságod.hogy elmondod és segítesz.Én csak vártam..és vártam..És még most is várok hogy írj.De nem fogsz.Érzem.Elveszítettelek nincs mit tenni.:|
Mindenki azt mondja.Aki igazán szeret az igyse dobna el magától.Te mégis megetted.Pedig változhattam volna.
AKARTAM!!!AKAROK!!! Érted akarok mert sokat jelentesz nekem mint barát.És csak egy picit.. egy pöppet fáj hogy téged már nem érdekellek.

boy, couple, fluffy, girl, guy - inspiring picture on Favim.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése