Oldalak

2011. november 7., hétfő

Jelentkezzen az aki!

És most komolyan.
Emeld magasba a kezed,ha látod hogy bajom van.
Vagy ha felismered a mű mosolyomat.
Mert igen..
Látszat:
Én egy boldog önfeledt kisnagylányvagyok.Egy dilis álmodozó szerelmes.Lenézem magam bár olykor  egoista vagyok. Őrült..Rossz.De boldog! Jó sírokén  néha mikor megsebzik a pici sziwem.:$ De ezt nézd el nekem.:) Kedves jó fej vicces beteg:D..Egy hangulatember.Színes egyéniség.De megbízható és "bölcs" ha kell!:)

Valóság:

  • Önfeledt? Igen.
  • Dilis! igen!
  • Álmodozó...Azdebizony!
  • Szerelmes?...hmm:$
  • Rossz???azdenegyooon. De jó vagyok ha van miért:)
  • Boldog..hmm ez elgondolkodtató...Igen van olyan..Hiába látsz mindig annak nem nem vagyok.Egyszerüen nem engedhetem meg maganak.Nem nekem nem olyan az életem.Leplezem..Igen! Mért? Mert nem kell a sajnálatod.Mért? mert megalázó. Hiszek hogy lesz jobb És teszekis érete!DE van hogy az a mosoly nem igazi.Felvettem egy maszkot és álcázom magam.Nah fogadjunk még sose tűnt fel...megértem. Megtanultam hogy kell jól színlelni.Jóó láttál már sírni..igen szívbőljöt. De van úgy hogy te nem látod.Mert ha valami Tényleg fáj!Ugy igazán....Én nem mutatom.A legnagyobb mosolyommal elfogadom.!
Ott sírok én ahol senki se lát...Sötétben sír egy királylány...

...and I believed

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése