Oldalak

2011. november 20., vasárnap

Hencsooo.:3

Boldog szülcsi napcsit.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!^^
Jóóó volt a bullid:D
Andrejjjááá: Málna gec oO. És Janó.XD Jani Néni ...xDDD
Fannus.: Lefejelte a hűtőt.>.<"
Nikcs.: Felboritotta a tv-t.-.-Öszehányta a kertet.És bealudt a hintaágyba..Na meg kiugrált a kertbe mint egy bak kecske és lefeküdt a fűbe.:D
Hencsó.: KI AZ AZ ALEX??? azt mondtátok hogy én őt szeretem.Meg cigizett úgy hogy meg se gyújtottuk.És bepánikolt hogy kiégette a nadrágját.Na meg őt senki se szereti...:D ot ordibált.Majd elkezdi nekem.Te niina te szeretsz hoztál nekem piát.
Én: Elméletileg felhívtam Jancsikát..:o És találkozni akartam vele..XD Meg lefeküdtem a földre és brékeltem.:D Hááá én kaptam a legtöbb piát még wiskyt is^^ hááá engem mindenki leitatott.2 üveg piával táncoltam.:ddd
Ricsi.:Ő A HÁZ URA.Ő VIGYÁZOTT MINDENKIRE.


Hát én besírtam mindenkin.:DDDDD
Wall Photos

1 megjegyzés: