Oldalak

2011. november 16., szerda

Ádiiii *-*

Ádám:-Én nekem nem kell gyerek soha.Bár imádom a kicsiket. De belőlem 1 is elég.:\
Én:-Hát belőled még egy is sok.-.-
Ádám:- Sértődött fej!
Én:- De én azt az 1 et szeretem a legjobban! *-*♥♥
Ádám: megpuszilt.:)

Mindenki kussol Ádám elordítja magát és most az aki szeret mondja meg.
~mindenki kussol~
Nina:.-Én szeretlek!
Ádám:Én is!~ és megölelt!:)

Nem értem én valahogy mindig jobban jóba vagyok a fiukkal.
Jobbak mint a lány barátok.Bennük jobban meglehet bízni.És valjuk be.Jobb velük lenni .Ők nem sipítoznak annyit.Jó bemenetem Ádámmal a játékboltba és elkezdtünk bábozni meg végignyomkodta az összes nínósautót.De na én így szeretem:)
Meg nem féltékenykednek..És jó van kivétel de a legtöbb esetbe hamarab beszél ki a hátad mögött egy lány vagy épp szúr hátba.
Salón del manga '11

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése