Oldalak

2011. november 6., vasárnap

X-faktor

Apollo23
Akartam hogy párbajozzanak.De csak azért hogy ujjra lássam és halljam őket.De nem akartam hogy kiessenek.Mikor meghallgatom a nevüket és azt hogy nekik kell távozniuk a műsorból... elsírtam magam.
És nem azért szeretem őket mert HELYESEK.Mert igen is azok t jóóó ég ahhw.De a ugyanolyan tehetségesek.
Imádtam őket még csak hallani is.Szeretem a rocktenorst is.De az apollo23 közelebb ált hozzám.Még egyszer mondom nem azért mert fuuudeszíípek.Mert sztem nem a látszatból kéne ítélni.
De ez fer sem volt szerintem.Elvileg a 4 mentor rakta össze őket.Ők alkották ezt a együttest.Nekik kellet volna rájuk vigyázni s támogatni mindenben...Azért kíváncsi leszek hogy most kiestek végleg feledésbe merülnek vagy talán ők is viszik majd valamire.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése