Oldalak

2011. október 19., szerda

maaa ♥

Ma reggel hamarabb értem be suli pedig elaludtam...XD
Kimentem templomhoz és találkoztam Janóval.... Majd elkezdtek basztatni Ádámmal és Gabival hogy naaaaa léci lógj már leigazoljuk! Nem 4 órám volt kibírjak..És kibírtak a 4 óra után ott vártak a suli előtt minket :D
Kimentünk Dirt re én,patti,vivi, Ádám,és Gabi.Elkezdtünk firkálni hülyülni majd leültem egy messzebbi padra egyedül.És rajzoltam és hátat fordítottam mindnkinek.Vivi odajött és nézet.Majd megszólalt.: Jön Janó És Jancsika meg tomi.Erre én- Aha persze tudod kit szopass...:D .Erre ő-De komolyan. és elment...Nem hittem neki nem néztem hátra rajzoltam tovább.Erre pár perccel késöb Janó odajött hozzám és átölelt és kaptam egy puszit*-*.Háááá olyan jól eset*-*
Ezek után elkezdtünk verekedni én Gabi Janó  én ütöttem janot Gabi meg engem ..áááá Nagyon jó volt.
Majd mentünk pattival haza és hülyéskedtünk... Elkezdtem graffitizni...mindenhova irkálom a nevem..nem az igazit..XD Majd mentünk Vivivel Shoping..:D nagyon jó volt ♥
Love

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése