Oldalak

2011. október 23., vasárnap

Ha már mindenki..Akkor én is :)

Nikcs: Hmhmhmm!!!♥ Sose fogsz elveszíteni fogdhátfel!Raaaww

Vivi:Olyan jókat lehet veled beszélni! Nagyon szeretlek.Imádok veled hülyéskedni.Akármi van te szinte mindenben velem vagy!

Patti:Pici iker tesóm*-* Szeretemafejedet! Istenem amikor veszekszünk...Uhh no comment!♥

Kekxi:Bizom benned.Hiába nem vagyunk olyan jóba nem tom mért valahogy nem engeded vagy nem tudom..De nagyon szeretlek!

Rolika: Te mindig segítesz ha baj van!Imádlak komolyan! Köszönök mindent!♥

Tomika: Annyi mindenben segítesz.Meg tudok veled beszélni szinte mindent!köszii a tegnapit!^^

Janó: öm.....Izé...csak anyit hogy: -Köszönöm..Szeretlek:\♥♥

Jancsika: Úgy hiányoztál! köszii hogy visszakaptalak! :'')

Gábor Gábor Gábor!: Imádlak!!!!!!!!!!!!!! mindet elmondok neked te mindig segítesz imádom az ölelésed! és azt az idegbeteg fejed!

Milán!: én pót apucim *-*♥

Dorkaa: Szeretlek!kár hogy nem találkozunk!...Mindent elmondok neked is és sztem te is nekem..:)

Dóri és szami: Szeretlek titeket!

Enyi nem felejtetem kis senkit! Nekem csak ők a fontosak!

The Barbie Method

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése