Oldalak

2011. október 12., szerda

???!!!!!?!!!!!!

Tegnap beültem a kádba és bőgtem egy fél órát és mikor kiszálltam akor is.Ma reggel is bőgtem egy órát.
Az egész úgy kezdődöt hogy eltűnt a csíkos nadrágom SEHOL SINCS  pedig 2 néztem át a a házat és anya is.És elkezdtem ezen sírni...nem a nadrág miatt....vagyis a miatt is.:(
Csak elegem van ...A sok rossz dolog felgyűlt bennem....Nekem semmi se sikerül sose...Mindenkit elveszitek Jancsika... Ádám mert igen kezdem őt is.Elegem van abból is hogy a családban mindenki fikáza a másik még ha igaz is...mindenki utálja a másikat mindenki keresztbe tesz a másiknak...Senki nem foglakozik senkivel itt a gyűlölet megy.Utálom hogy itt lakunk szoboszlón kurva mesze a barátaimtól a sulimtól  egy egyszobás házban.Nem tudok tanulni..Nem tudok aludni mert ha tesóm felkel akkor nekem is kell.Nincs egy kis szoba nekem ahol magamban lehetek mindig zaj van mindenki bunkó.Én vagyok lecseszve ha valami olyat mondok..Na de kérem hiszen elméletileg nem csak é csinálom ezt...Elegem van hogy mindenem eltűnik még az a kevés is....A cipőmnek sincs meg a párja se a nadrágom...Ruháim sincsenek...Van 1 csőgatyám + két cicanaci oszt csááá...Mást meg nem veszek fel mert akkor kiröhögne mindenki ha ilyen trapézszáru menék bárhova! de a cicanaci amúgy is túl hideg lesz télre is...a pulcsim is kezdem kinőni..:( télikabátom sincs csak ilyen széldzsekik amikben fázok:'( És az mind anyámék miatt van .Folyton veszekednek.Nevelő apám egy alkoholista....Mindent elvesz tőlem.Sose sikerül semmi...sose volt még barátom se..nem is lesz!!!!Utálom hogy ennyire ronda vagyok és béna.Még a telefonomat is elhagytam de nem merem elmondani anyának se mert le fog ordibálni és sose kapok többet telefont.Pedig ha kaphatnék egy olyat ami nem égő és normális!!!Nem lenne semmi baja...Ezt nem azért hagytam el me égő volt...Csak ennek kevesebb figyelmet szenteltem és a zsebembe raktam onnan meg kieset...De szeretem ezt i mert tudtam telefonálni csak béna volt.ÉS nem akartam elhagyni komolyan:(Tudom érték és vigyázni kell rá..de még csak erre se vagyok képes....Semi értelme sincs annak hogy élek:(((
(1)

5 megjegyzés:

  1. de...de...de... van.♥ mert nekem az életet jelented.. |: ha nem lennél meghalnék. :|♥♥ szeretleknagyon.

    VálaszTörlés
  2. Jaj te kis butusom...szeretlek..és anyádat is szeretem csak tudod milyen az tesó és néha bosszant..biztos tudod miről beszélek :p..na a lényeg ..hogy ha minden jól megy ..ugye érted?szóval elmegyünk shopingolunk egyet...na nem félreérteni nem így szeretlek hanem mint kislánykámat...és képzeld fontos vagy ..Nekem biztos...és tudom sok mindenkinek..és szeretném látni amint felnősz boldog és sikeres leszel..és tudd ,hogy hiszek benned és annyival kevesebb lennék én is nélküled ha nem ismernélek...és még annyi mindenkinek meg kell ismernie tehát fel a fejjel kisnagylányka ...na remélem elküldeni is sikerül valahogy :D..ja és találd ki hogy ki vagyok...mert csak így sikerült :*

    VálaszTörlés
  3. Mivel az előbbi sikerült ezt még csak úgy ,mert ez Nekem is segített :D:)

    ÉLJ!

    "Megbocsátottam a megbocsáthatatlant, megpróbáltam pótolni nélkülözhetetlen embereket és elfeledni az elfeledhetetleneket. Sokszor cselekedtem indulatból, okoztam csalódást és csalódtam olyanokban akiktől sosem vártam volna. Öleltem, hogy védelmet nyújtsak és nevettem mikor már nem bírtam tovább. Szereztem örök barátokat. Szerettem és szerettek, de sokszor el is utasítottak. Előfordult olyan is, hogy szerettek, de én nem tudtam visszaszeretni. Repkedtem a boldogságtól, habzsoltam a szerelmet, esküdtem örök hűséget, de volt, hogy teljes erővel mentem fejjel a falnak. Sírtam zenehallgatás, vagy fényképalbum lapozgatása közben és felhívtam valakit csak azért, hogy halljam a hangját. Néha elég volt egy mosoly, hogy szerelmes legyek. Sokszor éreztem meghalok a vágytól és féltem elveszítek valakit aki nagyon fontos számomra, a végén mégis elvesztettem. DE TÚLÉLTEM! És még most is ÉLEK! Az életet nem csak túlélem és Neked sem ajánlom, hogy ezt tedd. ÉLJ! A harcba elszántan kell menni, az életet szenvedélyesen átölelni, emelt fővel veszteni és merészen győzni, mert a világ a bátraké és az élet túl sokat ér ahhoz, hogy jelentéktelenné váljon."

    (Charles Chaplin)

    VálaszTörlés
  4. ♥:'') miatad is sirtam...:)ahogy ezt elolvatam

    VálaszTörlés