Oldalak

2011. október 3., hétfő

Érzem nincs mit mondanom.Ennyi nincs több alkalom.....

Összevesztem jancsikával.Ki akartam békülni.És szóltam pattinak hogy mondja el neki. Erre ő azt mondta hogy nem nem akar tőlem semmit még csak barátságot sem.
Hogy mért???
Mert azt hiszi hogy szeretem...De nem sose szeretem csak patti belém beszélte...Ez csak az értheti akibe már belebeszéltek egy ilyen érzést.Igen szarul eset mert én akarom a barátságot.És....na jó egyszerűen ezt nem tudom megfogalmazni....:|<----De a legrosszabbul akkor is az eset hogy nyáron beszélgetünk és megkérdezte hogy mikor régen nagyon régen tecet mért nem mondtam el neki.Én azt mondtam hogy azért mert akkor vége lett volna a barátságunknak. és én ez nem akarom:| Erre ő azt mondta hogy olyan hülye vagyok a mi barátságunknak ezért sose lenne vége...Ezek után történt a nyári incidensek a sok felesz vagy mersz meg ezek vele...És jött a suli.
BUMMMMM jancsika ...nos nem lehet rá ismerni...Kijelentem a barátságunknak vége..És ezt nem én akartam és nem  is én döntöttem igy hanem ő...És egy köcsög "azt hittem több ez mint barátság" miatt van...:|

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése