Oldalak

2011. október 17., hétfő

Hét vége.

:| Padlón voltam...Akivel mind ezt megbeszéltem az Dorka és Gabi.
Hogy mért???
Hát...Kezdtem abba a srácba bele szeretni.
És ez nem jó..sose volt jó!Most meg pláne.Én nem akarom őt elveszíteni.Inkább a barátságánál maradok..
Gondolkodtam..beszélgetem Dorkával.Majd végül Döntöttem!!!
Én beszélek vele.És a barátságunkat választom! És megmondom neki mit is érzek..:\ elvégre ő is elmond nekem mindent...és ez kölcsönös. Személyesen akartam.De a Facebook nem így akarta és adta az alkalmat ezért megragadtam. Kiírtam hogy Like és válaszolok! Likeolta
Külső:
Belső:
Esély:
Kapcsolatunk:
Válaszom:

Külső:10
Belső:10
Esély:-
Kapcsolatunk:4-5?:\

Erre ő 4-5?? De mért???:O
Mondom: ha van időd most és nincs sok üzid elmondom.De ha nem akkor majd személyesen.
Erre irt.
Elmondtam neki hogy kezdünk eltávolodni és hogy nem akarom elveszíteni a barátságát mert nekem sokat jelent és közben utaltam arra hogy én többet érzek mint barátság...
Válasz:
Nem fogunk eltávolodni egymástol.:) Mert én ugyan ugy szeretlek te buta...:))♥♥
Én:
De akkor is érzem hogy ez lesz...Már semmi nem olyan mint rég...Régen hajnali 6ig beszéltünk Facen. Most meg örülök ha írsz 2 szót...:S
Válasz:
De én még akkor is szeretlek ugyan úgy ^^♥
Majd vártam....És kitértem a lényegre és megkérdeztem.
Én: Tudtad hogy többet érzek irántad mint barátság???:$
Ő:Mostmár igen!:)
Én:De én ezt nem akarom.Nem akarok többet érezni mert én meg akarom tartani a barátságod..:(
Ő:DE már az előbb is megmondtam.A mi barátságunknak SOSE lesz vége!!!Sose még e miatt se!
Én:Mások is ezt mondták például Jancsika is..Azt nézd mi lett beszélni nem beszélünk köszöni se köszön...:SDe én komolyan nem akarom hogy ez legyen mert tudom más lenne.Például: nem hülyéskednénk...nem ölelnél meg mert azt hiszed félreérteném.Pedig nem.És én ezt nem akarom:((
Ő:De én szeretlek te buta!♥ nem Jancsika vagyok..-.-".És ezek után is ugyan úgy fogunk hülyéskedni.Ugyan úgy megfoglak ölelni.És ugyan úgy szeretni foglak!♥♥:)
Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése