Oldalak

2011. október 12., szerda

geciiiii

Ma Ádám megverte tomit...És én mivel mind 2 őt szeretem nem álltam senki melééé......
de mikor 2 esben voltam tomival lehordott minden szarkaváró stb nek...jo ekkor bevédtem Ádámot MERT IGEN IS JOBBAN SZERETEM KÖZELBB ÁL HOZZÁM !!!!  ha nem teccik így jártál...am is tomi egy hazudós fasz...az mondta bír miközbe a hátam mögött kibeszél....
Erre patti elkezd oltani hogy igazán kiálthatnál tomi mellet is egyszer...ömmm mert ki is ö nekem????-.-
össze is veztünk...
Elmondtam Ádámnak ha bármejik pattog nekem megveri őket pattival meg beszél...
Ház nesze tomi elérted amit kartál elveted pattit tőlem és elveszítem...
Rohadjál meg és Ádámom is ezt üzeni -.-"

Itsmyheart. - The boy who makes me smile - alicej - Starta en gratis blogg och börja blogga själv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése