Oldalak

2011. október 17., hétfő

3 világháború! 1 rész

Reggel megyek suli.Kimegyek a templom mögé.Erre Jancsika lebasz hogy mi az hogy Ádámot védem???Meg Ádámot majd jól elveri meg a haverjait is.Erre odajön hozzám Gabi és mondja hogy menyünk arrébb!Elkezdünk beszélni Ádámról és megmondta mért nem éri meg az ő pártjára állni.!De mondom én nem álltam senki pártjára csak tegnap kurva mérges voltam tomira ezért hordtam el mindenek közös chaten.Erre Gabi jójó én hiszek neked de akkor sem éri meg..!!Erre én elkezdtem sírni-.- 
Mondom de én akkor se tudnám cserben hagyni!Ő is kiált mellettem mindig!Ott volt ha bajom volt és sose hagyot cserben!! Most én hagyjam ott szó nélkül? Milyen ez már??
Bementünk a suliba és gondolkodtunk mind 3 an hogy most vajon mi lesz???

  • Vivi tomi mellet ált. Patti Ádám mellet! De hogy én hova álljak nem tudtam! Nem akartam sehova hisz mindkettő szeretem!Tomi mellé  azért álltam volna mert vele volt Gabi És Janó is.És mind2 ember sokat jelent nekem..:|De Ádám...Most hagyjam cserben??? Vivi megkérdezte hogy szted Ádám megtenné ezt érted?? Mondom meg!!!!:\ Vivi nem hitt nekem...
  • Vajon elfog durvulni?? Minden jel erre utalt.1.Jancsika kijelentette ha Ádám mellé állok engem is megüt nem fogja érdekelni...Félni nem féltem..mert tudom ha megütött volna Ádám a fejét szedte volna le és még a saját kis csapatából Janó is és Gabi is neki ugrott volna! 

Jancsika egyre több embert hívott.Hatalmas volt a létszámfölénye.És igen ekkor már féltem hogy mi lesz.Én nem akarom hogy bármelyik komolyabb sérülést szerezzen Ne adj isten meghaljon!!! :(
suli után rohantunk a Fiukhoz.Nem volt semmi! De még nem volt vége....:|
Tumblr_lpj6iz4ibo1ql3nfko1_500_large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése