Oldalak

2011. szeptember 3., szombat

Mátucim.

Nem tudom mért...nem a legkedvesebb levél de nekem még is ez esik a legjobban mikor ezt mondja nekem..:/

Én:  -öm csá te buzi én szeretnivaló majom vok??:) am nem baj hogy reggel rádrontotam izé bocsika csak hiáníyoztál te fasz...:$ ♥


Máté: -xd azvagy te ribanc. ♥
ugymegilyetem .xd

Én:-azthittem haragszol:( ♥ te rosz meleg♥

Máté:-ribikém.♥ xd majomszopóm.xd♥ am mondjv mit unommagam.xd

Énszeretlek te kis lego szopó kis buzi♥♥♥Ű:)

Máté:♥♥;dd


SZERETLEKTEFASZFEJŰM <333

Csak hogy értsétek az elejét: Elsörésze a első mondtanak.Kiirta facre hogy valami szeretnivaló majom irjon neki üzit.Én irtam.2 része a mondtanak.:Reggel meglátam de ő háttal volt nekem és nem vett észre és mivel rág látam odafutottam hozzá magamfeléfordítottam és beleugrottam a nyakába...:$$$ :)<3
Borboletas Adormecidas
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése