Oldalak

2011. szeptember 16., péntek

Korcs..-.-"

Nos hát megtéptem Krisztit..hát ez van utálom xD megvártam még kijön a kapuból és a suli előt elkaptam a cofját..de nem nagyon húztam meg...másnap meg elkezdem neki...Na gyere ki ma a  suli elé elkaplak az jól megverlek...Erre elkezdet sírni és felhívta az anyuciját.. Geci 8 dikban bazd+ anyuci...-.-" jól van az anya jött és beszélt velem...Bunkó voltam leszarom utálom az anyát is..Elkezdem nekimondani hogy mit mondott kriszti Patti anyának erre az anya: Azt én mondtam neki:
erre én: akkor maga mit hazudgál???
Majd később:Ha egy haja szála is meggörbül az én cicámnak akkor kirúgatlak az iskolából
Én: Csak nyugodtan ( háháhá)
Utolsó szó jogán:
Teccik tudni én mindent elmondok anyának azt is hogy megtéptem krisztit
Annya Krisztinek: Na ennek örülök.
Én teccik tudni mit mondott??? azt hogy ügyes voltam...Komolyan ezt mondta..:D
Kriszti anya: hát gratulálok..és elment tapsolva.
Én utánakiabáltam: ANYA IS TAPSOLT...xDDD
Na b+ velem kötekedjetek^^
medve, aranyos, fasz, lány, hat - lelkesítő képet Favim.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése